۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۵۸

برای ایام انتخابات؛

۶ هزار و ۸۱۱ شعبه اخذ رای در استان تهران پیش بینی شده است

۶ هزار و ۸۱۱ شعبه اخذ رای در استان تهران پیش بینی شده است

پردیس- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: شش هزار و ۸۱۱ شعبه اخذ رای برای ایام انتخابات در استان تهران پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری ظهر سه شنبه در دومین همایش معاونین سیاسی و انتظامی فرمانداری‌های استان تهران که به میزبانی پردیس برگزار شد و با حضور قضاتلو فرماندار پردیس، سادات و ضیایی مدیران کل امنیتی و سیاسی و انتخابات استانداری، خدمتکار مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و معاونان سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری‌های استان تهران در محل سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد با بیان اینکه اولویت ستاد انتخابات استان برگزاری انتخاباتی با صحت کامل و با دقت و نظم بر اساس تقویم اعلامی از وزارت کشور است گفت: فرایند انتخابات در استان از یک سال پیش شروع شده است و کارها بر اساس برنامه زمانبندی و بدون مشکل خاصی پیش می‌رود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس قانون شورای محترم نگهبان تا ۱۹ بهمن ماه فرصت دارد اعتراض‌های رسیده را بررسی کند و تا تاکنون ۳۰۵ نفر به افراد تأیید شده اضافه شده‌اند و مجموعاً ۳ هزار پنج نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران رقابت می‌کنند.

وی افزود: علی رغم شبهاتی که ایجاد شده است، نزدیک به ۵۳ درصد از ثبت نام کنندگان تاییدیه خود را دریافت کرده‌اند که نسبت به دوره گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است و این مقدمه حضور پررنگ مردم و خلق حماسی دیگری را رقم خواهد زد.

جوهری با بیان اینکه استان تهران با ۶ حوزه انتخابیه اصلی به استقبال انتخابات می‌رود گفت: سی نماینده برای حوزه انتخابیه تهران، ۵ نماینده برای شهرستان‌ها و چهار نماینده در اقلیت‌های مذهبی و مجموعاً ۳۹ نماینده در ۶ حوزه انتخابیه از استان تهران وارد مجلس خواهند شد.

کد خبر 6009534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha