۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۸

مدیرکل هواشناسی زنجان خبر داد؛

بارش خفیف برف در زنجان

بارش خفیف برف در زنجان

زنجان- مدیرکل هواشناسی استان زنجان از بارش برف در شهر زنجان خبر داد.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان زنجان شده است، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها با ورود این سامانه بارشی شاهد بارش باران و برف در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه این سامانه بارشی تا اواخر هفته جاری در استان حکمفرما خواهد بود، گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در مناطق مختلف استان به ویژه شهر زنجان هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌های رسیده، طی شبانه‌روز گذشته زنجان به عنوان سومین مرکز سرد کشور به ثبت رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان منفی ۳ درجه سانتی‌گراد است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر شهر زنجان که شاهد بارش خفیف برف هستیم، بارش برف در شهرهای گرماب و قیدار نیز گزارش شده است، خاطرنشان کرد: با تقویت سامانه بارشی، بارش‌های خفیف در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

رحمان‌نیا از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خبر داد و با یادآوری اینکه بارش برف و وزش باد در ارتفاعات باعث وقوع کولاک خواهد شد، اضافه کرد: انتظار داریم هم‌وطنان در چنین شرایطی از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 6009844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha