۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر؛

زنگ انقلاب در مدارس استان سمنان نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس استان سمنان نواخته شد

سمنان- آیین نمادین زنگ انقلاب در مدارس استان سمنان همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم زنگ انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه همزمان با مدارس سراسر کشور در یک هزار و ۲۰۰ مدرسه استان سمنان و متقارن با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

امروز ۱۳۳ هزار دانش آموز استان سمنان هم صدا با دیگر دانش آموزان ایران اسلامی، آغاز بهار فجر انقلاب اسلامی را در حال جشن گرفتند که ویژه برنامه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رنگ و بوی ویژه ای به این آئین بخشیده بود.

مراسم محوری زنگ انقلاب در مرکز استان سمنان و به میزبانی مدرسه پیامبر اعظم (ص) برگزار شد و در آن مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در این مراسم و در سخنانی کوتاه، جوانان و نوجوانان را آینده ساز ایران اسلامی دانست و گفت: امام خمینی (ره) همواره عقیده داشتند که امید ما باید به جوانان باشد همانطور که بسیاری از جوانان ما در دفاع مقدس رشادت‌های بزرگی را صورت دادند.

حجت الاسلام عباس خرمیان با بیان اینکه امروز نیز جوانان ما در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی و دینی و … سرآمد هستند، ابراز کرد: امروز کشورمان هم در آستانه رویداد بزرگ انتخابات قرار دارد و نقش جوانان در این رویداد هم مانند همیشه مهم و تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش دارند که جوانان ما را ناامید سازند، ابراز کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف همیشه نقشه‌های دشمنان را بر آب کرده و همین امر دشمنان را عصبانی‌تر می‌کند.

کد خبر 6010024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha