۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

استاندار کردستان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بیش از پیش بیان شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بیش از پیش بیان شود

سنندج-استاندار کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای خوبی به ارمغان آورد که این مهم نیازمند معرفی بیش از پیش است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر چهارشنبه در آئین نمادین زنگ انقلاب در مدرسه شهید نامدار مرادی سنندج اظهار کرد: در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد برکات بسیار زیاد این انقلاب هستیم که این مهم نیازمند معارفه برای نسل‌های بعدی است.

وی افزود: یک تفاوت بزرگ انقلاب این بود که انقلاب ما متکی به اراده و خواست مردم بود و محور حرکت و قیام مردم امام بود.

استاندار کردستان عنوان کرد: همه ما بویژه معلمان وظیفه داریم شخصیت امام راحل را بیشتر در میان دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه به عنوان آینده سازان این مملکت معرفی کنیم.

زارعی‌کوشا بیان کرد: شخصیت امام راحل یک شخصیت کم نظیر بود که در معرفی ایشان اجحاف شده است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ما را از اصل نظام دور کند، گفت: دشمنان در تلاشند که شناخت وارونه‌ای از امام داشته باشیم و نسل جدید با این شخصیت بزرگ به نوع دیگری آشنا شوند و این سیاست آنها است.

استاندار کردستان اظهار کرد: از عوامل آموزش و پرورش می‌خواهیم برای شناخت شخصیت امام مسابقه‌ای طراحی کنند تا دانش‌آموزان بتوانند در زمینه شخصیت امام مطالعه کنند و در دام توطئه و دسیسه دشمنان که با تمام قوا روی نسل جوان ما برنامه‌ریزی کرده گرفتار نشوند.

زارعی‌کوشا بیان کرد: شهید مطهری به عنوان یکی از تئوریسین‌های انقلاب و یکی از بزرگان دینی در دوره ما با چهار وصف شامل ایمان به خدا، هدف، راهی که انتخاب کرده و ایمان به مردم، امام را معرفی کرد که باید قدردان ایشان بوده و برای معرفی ایشان به جوانان همت کرد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود، و مردم ایرانی و اسلامی تصمیم گرفتند نظامی را که همه موجودیتش وابسته به بیگانگان بود و هیچ اراده‌ای از خود نداشت کنار گذاشته و نظامی را که با رأی مردم و بر اساس مبانی اسلامی و ایرانی تشکیل می‌شود، را پایه گذاری کنند.

کد خبر 6010175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha