۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان:

فاز نخست نهضت ملی مسکن کاشان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاز نخست نهضت ملی مسکن کاشان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اصفهان - رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: پیشرفت فاز اول اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کاشان به بیش از ۶۵ درصد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی آراسته چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز اول اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قالب ساخت یک‌هزار و ۴۵۵ واحد مسکونی، بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: مجموع مساحت این واحدهای مسکونی ۹۰ تا ۱۱۰ مترمربعی، حدود هفت هکتار و پروانه همه آنها اخذ و سقف طبقات هفتم آن هم اکنون در حال احداث است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اضافه کرد: برای فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، ۴۰ و نیم هکتار زمین در فاصله ۱۰ کیلومتری فاز اول تخصیص یافته است.

آراسته اضافه کرد: در فاز دوم، ساخت سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب چهار و ۶ طبقه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۷ هزار نفر تاکنون در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان کاشان ثبت نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد، حدود ۱۳ هزار متقاضی تأیید نهایی شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در شهرهای کاشان، نیاسر، قمصر، برزک، مشکات، جوشقان قالی، کامو و چوگان بیش از ۲۱ هکتار از زمین‌های دولتی در قالب الحاق به محدوده در فازهای مختلف برای ساخت مسکن اختصاص یافته است.

کد خبر 6010515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha