۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران:

۷۱ ویژه برنامه دهه فجر در گچساران اجرا می شود

۷۱ ویژه برنامه دهه فجر در گچساران اجرا می شود

گچساران- جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب بوده و در این راستا ۷۱ برنامه شاخص در دهه فجر در گچساران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعادت الله عزیزی ظهر چهار شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: از مهمترین برنامه‌های دهه فجر در شهرستان گچساران، جشنواره سرودهای حماسی و انقلاب، رژه موتوری و خودرویی، نمایشگاه عکس، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری میز خدمت ادارات و حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه است.

وی نواخته شدن زنگ انقلاب را از مهمترین برنامه‌های بسیج این شهرستان در دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: تجلیل از پیر غلامان و مداحان اثرگذار در اوایل انقلاب، برگزاری نشست‌های روشنگری، بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری ایستگاه صلواتی و خدمات حقوقی و مشاوره رایگان از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

عزیزی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات بومی و محلی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری کارگاه زیست عفیفانه، برگزاری سرودهای پاتوقی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفی زنان تاریخ‌ساز انقلاب و برگزاری اردوهای جهادی، را دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر است.

وی باب یان اینکه در این دهه نشست‌های سیاسی، کارگاه آموزشی پیرامون ازدواج و فرزند آوری، و نمایشگاه صنایع‌دستی نیز برگزار می‌شود، گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری، برگزاری جشن خانواده بزرگ ایران، پخش سرودهای انقلابی، اهدای خون بسیجیان، برگزاری شب‌شعر انقلاب و بازدید بسیجیان از طرح‌های عمرانی نیز در این دهه انجام می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پشتوانه حضور آگاهانه مردم و با رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها به بالندگی و پیشرفت رسیده‌ایم و انقلاب اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح جهان را دارد و ایام‌الله دهه فجر فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوانان است.

کد خبر 6010524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha