القحوم:

عملیات زمینی مزدوران آمریکا در الحدیده را با قاطعیت پاسخ می‌دهیم

عملیات زمینی مزدوران آمریکا در الحدیده را با قاطعیت پاسخ می‌دهیم

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بار دیگر با اشاره به تحرکات ائتلاف آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی با مشارکت مزدوران در خاک یمن هشدار داد: به هرگونه عملیات زمینی با قاطعیت پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: نیروهای مسلح با قاطعیت تمام به تحرکات مزدوران در استان الحدیده که با تحریک آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد، پاسخ خواهیم داد.

مقام ارشد جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی در یمن با مشارکت مزدوران آماده می‌شوند.

عضو شورای سیاسی انصارالله تاکید کرد که حملات به متجاوزان در حمایت از نوار غزه ادامه خواهد یافت و حمله اخیر به کشتی آمریکایی در دریای سرخ در پاسخ به حملات متجاوزگرایانه ائتلاف آمریکا و انگلیس به صعده انجام شد.

القحوم با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن در برابر متجاوزان به خاک یمن گفت: دستان ما بر روی ماشه است و حمله اخیر در دریای سرخ، پیام آشکاری علیه ائتلاف آمریکا و انگلیس است و ارتش یمن هرگز دست از حمایت نوار غزه بر نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با شبکه خبری المیادین افزود: آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی در یمن با مشارکت مزدوران در الحدیده آماده می‌شوند و تحرکات آشکار آمریکا و انگلیس علیه یمن با مشارکت مزدورانش در عملیات زمینی علیه یمن با قاطعیت پاسخ داده خواهد شد.

کد خبر 6010930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha