۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۱

معاون راهداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

استفاده از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی در چهارمحال و بختیاری

استفاده از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برای عملیات برف‌روبی و باز نگه داشتن راه‌های استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امین قوامی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: راهداران در ۴۲ راهدارخانه فعال مستقر هستند تا در محورهای ارتباطی استان تردد ایمن را برقرار کنند.

وی افزود: ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در چهارمحال و بختیاری برای عملیات برف‌روبی و باز نگه داشتن راه‌های استان در نظر گرفته شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در اجرای طرح زمستانی علاوه بر ۴۵۰ نفر از راهداران پلیس‌راه، اورژانس، هلال‌احمر و کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان حضور دارند.

قوامی عنوان کرد: برای اجرای طرح راهداری زمستانی، امسال بیش از ۶ هزار تن نمک و ۳۰ هزار تن شن و ماسه در راهدارخانه‌های سراسر استان ذخیره و تعداد ۳۲ دستگاه از ماشین‌آلات تعمیرات اساسی شده‌اند.

وی یادآور شد: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت آن‌ها است.

کد خبر 6010996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha