۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

جبهه مقاومت ثمره پای کار آوردن ظرفیت بالای مردم توسط امام(ره) بود

جبهه مقاومت ثمره پای کار آوردن ظرفیت بالای مردم توسط امام(ره) بود

بجنورد_ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امام با پای کار آوردن ظرفیت و قدرت مردم انقلاب را رقم زد که ثمره آن ایجاد جبهه مقاومت در غرب آسیا علیه استکبار است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح پنج شنبه در آئین سالروز ورود تاریخی امام خمینی به کشور در محل میدان شهید بجنورد با اشاره به حرکت امام برای به میدان آوردن مردم اظهار کرد: حضور مردم در انقلاب اسلامی از سوی امام انجام شد و این حرکت مردمی در کشورهای منطقه نیز اکنون رسیده و در کشورهای مختلف غرب آسیا مردم علیه استکبار جهانی قیام کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ایجاد جبهه مقاومت در این منطقه از جهان را نتیجه حرکت امام و انقلاب مردم در سال ۵۷ دانست و گفت: جبهه مقاومت امروز علیه استکبار جهانی ایستاده و در ضربات سهمگینی را به آنان وارد کرده است.

وی با اشاره به وقایع غزه گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا با جنایت‌های خود علیه مردم غزه پشت ادعاهای حقوق بشری خود را به نمایش گذاشتند و مردم آزاده جهان به ماهیت استکبار جهانی پی بردند.

امام جمعه بجنورد حضور نیروهای مقاومت همچون حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن، حزب الله لبنان و مردم سوریه در کنار مردم فلسطین و غزه را نمایشی از اتحاد اعتقادی جریان مقاومت در منطقه دانست و افزود: این ارتباط میان جبهه مقاومت روز به روز در حال افزون‌تر شدن است و از سویی دیگر در حال ضربه زدن به استکبار جهانی برای ترک منطقه از سوی آمریکا هستند.

وی در انتها گفت: در داخل کشور نیز مسؤولان باید با کار جهادی و تلاش‌های پیوسته پیشرفت و ترقی نظام را رقم بزنند.

کد خبر 6011055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha