۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مطرح کرد؛

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با اتکا به محتوای فاخر در بوشهر

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با اتکا به محتوای فاخر در بوشهر

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در دهه مبارک فجر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اتکا به محتوای فاخر برنامه‌ریزی‌شده است.

حجت‌الاسلام محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از شهادت حاج قاسم تا ۲۲ بهمن چله انقلاب اسلامی است که در تبلیغات اسلامی برنامه‌های ویژه برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با اتکا به محتوای فاخر برنامه‌ریزی‌شده است.

وی ضمن تبریک عید انقلاب اسلامی دهه مبارک فجر تصریح کرد: در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج و تبیین این دستاوردها برای جامعه مخاطب آن اقشار تأثیرگذار برنامه‌ریزی‌شده است.

قادری اضافه کرد: در بسته‌های مختلف چالش‌های و رویدادهایی برنامه‌ریزی‌شده که بازخورد خوبی در جامعه، جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چله مبارک خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: رویدادهای تبلیغی مبلغین و مبلغات از ویژه برنامه‌هایی است که سازمان تبلیغات اسلامی بر روی آن تأکید دارد.

وی بیان کرد: یکی از اقشار مهم و تأثیرگذار بانوان هستند که جامعه مخاطب زیادی دارند و گستره مخاطبشان بسیار زیاد است که رویدادی برای بانوان هم در نظر گرفته‌شده است در کنار آن دانش آموزان نیز حمایت می‌شوند از طرح‌هایی که بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی را خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین قرار است در هیئات با طرح هیأت خبرنگار که بازوان اطلاع‌رسانی هیئات هستند، بناست به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های آن بپردازیم.

کد خبر 6011376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha