۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی: 

تمام هزینه‌های تبلیغات بر اساس قانون انجام می‌شود

تمام هزینه‌های تبلیغات بر اساس قانون انجام می‌شود

مشهد- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: تمام هزینه‌های تبلیغات را بر اساس قانون انجام می‌دهیم و هزینه‌ها نیز توسط افراد منتخب شورا تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بصیری‌پور ظهر پنجشنبه در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) خراسان رضوی بر ضرورت شرکت حداکثری در انتخابات را تاکید و اظهار کرد: دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم ایران است و به همین دلیل رسانه‌های بیگانه به دنبال ایجاد اغتشاش فکری در میان مردم و جامعه هستند تا منجر به کاهش مشارکت مردم در انتخابات شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه وظیفه رسانه‌ها این است که با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع و شفاف، زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند، افزود: تلاش کردیم با دعوت از همه شخصیت‌ها، گروه‌ها، سازمان‌ها و آحاد مردم برای شرکت در انتخابات، فضایی برای رقابت ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تغییرات ایجاد شده شانا در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: با توجه به نکاتی که درباره عملکرد شورا وجود داشت و برای پرهیز از اتفاقاتی که در گذشته صورت پذیرفته بود، ترکیب جدید اعضای شورای ائتلاف در استان متشکل از ۱۳ نفر شکل گرفت و این شورا نیز فعالیت خود را برای انتخابات ۱۱ اسفند آغاز کرد.

بصیری‌پور با تاکید بر شفافیت هر چه بیشتر فعالیت‌های این شورا خاطرنشان کرد: در راستای اعتمادسازی و زمینه‌های افزایش مشارکت در انتخابات، فعالیت‌های خود را کاملاً شفاف در معرض دید مردم قرار می‌دهیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی همچنین با اشاره به تعداد نمایندگان حوزه انتخابیه مشهد در مقایسه با تعداد نمایندگان پایتخت، خواستار مطالبه رسانه‌ها مبنی بر افزایش تعداد این حوزه انتخابیه شد.

وی درباره مسائل مالی تبلیغات انتخاباتی خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌های تبلیغات را بر اساس قانون انجام می‌دهیم و هزینه‌ها نیز توسط افراد منتخب شورا تأمین می‌شود.

بصیری پور در پاسخ به پرسش دیگری درباره ورود برخی از بزرگان استان به موضوع تعیین افراد برای احراز مسئولیت نمایندگی مجلس گفت: مواضع این افراد بارها و به صورت شفاف اعلام شده است و رسماً اعلام کرده‌اند ورودی به موضوع تعیین افراد نخواهند داشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: دین خود را بر روی مسائل سیاسی نمی‌گذارم. افراد منتخب شورا در استان مشخص می‌شوند و جمع بندی برای افراد در استان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6011567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha