۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

امام جمعه عالی‌شهر:

ایران اسلامی به مستقل‌ترین کشور دنیا تبدیل شده است

ایران اسلامی به مستقل‌ترین کشور دنیا تبدیل شده است

بوشهر- امام جمعه عالی‌شهر گفت: ایران اسلامی به مستقل‌ترین کشور دنیا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در نماز جمعه عالی‌شهر اظهار کرد: دنیای ما دچار جاهلیت شده است و فرهنگ غرب همان فرهنگ جاهل قبل از بعثت پیامبر (ص) است و توانسته با سلاح تبلیغات مدرن حقایق را از چشم مردم بپوشاند.

وی اضافه کرد: اکنون نیز همان بی‌عدالتی و تبعیض و نژادپرستی و نادیده گرفتن کرامت انسان و حقوق انسانی و همچنین تبرج و ترویج فساد جنسی امروز هم به شدت در فرهنگ غرب وجود دارد.

امام جمعه عالی‌شهر با تبریک ایام دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین پدیده عالم هستی از ابتدای خلقت تا به امروز است زیرا زمینه ساز برقراری حکومت الله بر جهان است.

وی افزود: انقلابی که در ابتدا ایران و بعد جهان را متحول کرد، کشوری عقب مانده که در هیچ زمینه‌ای استقلال نداشت و در هیچ صحنه بین‌المللی رتبه‌ای کسب نمی‌کرد را تبدیل کرده به کشور پیشرفته در جهان دارای رتبه علمی ۱۶ دنیا با سرعت ۱۱ برابری رشد علمی متوسط دنیا که رتبه اول در سرعت رشد علمی را داراست.

حمیدی نژاد ادامه داد: ایران امروز در رشته‌های مختلف علمی مثل هسته‌ای، نانو، بیوتکنولوژی، موشکی، سلول‌های بنیادین، هوافضا، داروهای نو ترکیب و پزشکی رتبه‌های برتر جهان را دارا است. کشور ایران که به شدت به بیگانگان وابسته بود امروز مستقل‌ترین کشور دنیا است.

وی گفت: انقلاب اسلامی دنیا را هم متحول کرد، امروز دیگر خبری از جهان تک قطبی با سردمداری استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار نیست بلکه آمریکایی که روزی در جهان یکه تازی می‌کرد تبدیل شده به کشوری که دیگر نمی‌تواند در مقابل یک گروه کوچک هم از خود دفاع کند.

امام جمعه عالی‌شهر تصریح کرد: آن چیزی که امروز برای ما خیلی مهم است و مورد تأیید امام عزیزمان است مشارکت و همراهی مردم در پیمودن چند گام باقیمانده تا رسیدن به قله است.

وی ادامه داد: طبق گفته امام عزیز ما اگر کسی در نظام اسلامی مسئول است ولی آرمان‌های نظام را در دلش قبول ندارد اشغال آن پست برای او حرام است. چرا مسئولینی که با انقلاب و مردم همراه نیستند باید بتوانند در دولت جایگاه داشته باشند.

حمیدی‌نژاد گفت: تاکید امام عزیز بر شرکت گسترده و پرشور در انتخابات برای این است که دشمن این انتخابات را ملاک قرار داده برای اینکه آیا مردم با نظام همراه هستند یا خیر که اگر همراهی ضعیف باشد او بتواند کار نظام اسلامی را یکسره کند.

وی افزود: هر ایرانی چه انقلابی چه غیر انقلابی چه مسلمان چه یهودی چه مسیحی چه شیعه چه سنی اگر امنیت و اقتصاد و زندگی بهتر برایش مهم است باید در انتخابات شرکت کند.

کد خبر 6012180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha