۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹

امام جمعه الوند:

حماقت امریکا با مشت پولادین ایران همراه خواهد بود

حماقت امریکا با مشت پولادین ایران همراه خواهد بود

قزوین- امام جمعه الوند گفت: بعید است که آمریکا در پی رویارویی نظامی مستقیم با ایران باشد و اما اگر بخواهد چنین حماقتی کند با ضربات کوبنده ومشت پولادین ما مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: انقلاب عظیم اسلامی در ایران مضمون بعثت پیامبر اسلام را در دوره معاصر تجدید کرد.

وی با بیان اینکه می‌توانیم این انقلاب را به انقلاب نبی اکرم (ص) تشبیه کنیم، تصریح کرد: با بعثت پیامبر اسلام (ص)، خدای متعال مردمی را که از لحاظ تمدن، فرهنگ و زندگی مادی در پست ترین شرایط بودند، در مدت کوتاهی به عالی‌ترین شرایط رساند.

امام جمعه الوند با بیان اینکه در زمان رژیم گذشته ایران حیات خلوت آمریکا بود، عنوان کرد: معادن و نفت ما را به کمترین قیمت می‌گرفتند و بر ما منت می‌گذاشتند و می‌گفتند عوض این پول به شما سلاح می‌دهیم.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: امروز برای آمریکاییها و کشورهای غربی حصول ایران به پیشرفت‌هایی مثل پرتاب ماهواره‌های ایرانی با وجود چهار و نیم دهه تحریم و تهدید و فشار، سخت و سنگین است چراکه حاوی این پیام مهم و راهبردی است که می‌توان هم استقلال سیاسی داشت و به آمریکا و غرب وابسته نبود و از آنها نترسید و هم در همه زمینه‌ها پیشرفت خیره کننده داشت.

وی اضافه کرد: آنچه امروزه سیطره آمریکا و غرب را به شدت تضعیف کرده است، انتشار جهانی همین پیام راهبردی است که می‌توان بدون اتکا به قدرتهای جهانی مانند ایران، کشوری مستقل بود و وارد باشگاه فضایی و هسته‌ای شد.

امام جمعه الوند با بیان اینکه از آغاز طوفان الاقصی تاکنون آمریکا حدود ۱۷۰ بار مورد حمله قرار گرفته است که تماماً در عراق و سوریه بوده است، ادامه داد: حمله به پایگاه راهبردی در اردن، فقط یکبار و در روزهای اخیر انجام شد.

وی با اشاره به اینکه محور مقاومت برای شکسته شدن محاصره ساکنان غزه، سیاست خود را محاصره اقتصادی رژیم قرار داده است، تصریح کرد: برای اجرای همین سیاست، ارتش یمن کشتی‌هایی را که عازم فلسطین اشغالی هستند، توقیف کرده یا مورد هدف قرار می‌دهد.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: شرکتهای صهیونیستی یک پل زمینی از بنادر امارات به سمت فلسطین اشغالی ایجاد کرده‌اند که کالاها را از مسیر عربستان سعودی و اردن به فلسطین اشغالی می‌رساند و حمله به اردن، این پیام را در خود دارد که این مسیر چه با اشاره و چه با اعمال زور مسدود می‌شود.

وی گفت: بعید است که آمریکا در پی رویارویی نظامی مستقیم با ایران باشد و اما اگر بخواهد چنین حماقتی کند با ضربات کوبنده ومشت پولادین ما مواجه خواهد شد.

امام جمعه الوند تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با اشاره به ظرفیت و توان کاملاً مؤثر بخش خصوصی برای تحقق اهداف کلان اقتصادی، «حمایت دولت، به ویژه رفع موانع فضای کسب و کار» و «مسئولیت پذیری بخش خصوصی» را دو ضرورت مهم و زمینه ساز بهبود اوضاع و پیشرفت چشمگیر کشور برشمردند.

وی در پایان یادآور شد: اگر مدیریت لازم و حمایت صحیح از بخش خصوصی انجام شود پیشرفت چشمگیر ایران با توجه به ظرفیت بالا، ثروت طبیعی فراوان، نیروی انسانی نخبه و ارتباط خوب دولت و مردم، به واقعیتی ملموس تبدیل می‌شود.

کد خبر 6012190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha