۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷

امام جمعه مشگین شرقی:

پیشرفت کشور در گرو تشکیل مجلس توانمند است

پیشرفت کشور در گرو تشکیل مجلس توانمند است

مشگین شرقی- امام جمعه بخش مشگین شرقی گفت: مردم ایران با حضور پر شور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب فرد اصلح و انقلابی مجلس توانمند را تشکیل داده و اعتبار مملکت را بالاخواهند برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت السلام حسن صفری با بیان اینکه اسرائیل در مقابل کشورهای اسلامی قدرتی ندارد اظهارکرد: بعضی از کشور های اسلامی به جای اتحاد برای براندازی اسرائیل اجازه احداث پایگاه نظامی در کشورشان به اسرائیل می دهند.

وی از متخصصان هوا و فضای کشور تشکر کرد و گفت: متخصصان هوا و فضای کشور با پرتاب این سه ماهواره دنیا را مبهوت کردند ما قدردان زحمت های این عزیزان هستیم.

صفری خاطرنشان کرد: نخبگان روز به روز قدر نظامی کشور را بالا می برند و دنیا متحیر مانده است که ایران با وجود تحریم ها چطور به این علوم دست پیدا می کند.

وی با بیان اینکه قبل انقلاب مردم ما حق نداشتند به سرباز امریکایی حرفی بزنند، افزود: اکنون هر فرد ایرانی در مقابل مقام معظم رهبری می تواند آزادانه نظرات و انتقادات خود را عنوان کند.

امام جمعه بخش مشگین شرقی با بیان اینکه قبل از انقلاب دشمن به دنیال تجزیه ایران بود، افزود: آنها می دانستند ایران بزرگ، قوی خواهد بود و کشور قوی را نمی توانند شکست دهند.

صفری با اشاره به اینکه شعار ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، ادامه داد: دشمن دست روی دست نگذاشته است و در حوزه های فرهنگی برای فرزندان ما برنامه ریزی کرده اند دشمن به دنیال تغییر سبک زندگی ما است.

وی با بیان اینکه فرزندان ما ساعت ها در فضای مجازی بدون مدیریت والدین فعالیت دارند، افزود: باید استعداد های فرزندان را مدیریت کنیم.

امام جمعه بخش مشگین شرقی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی مملکت ما امید و اعتماد و رضایت است، افزود: دشمن در فضای مجازی به سه حوزه معلم، عالم و مادر نقشه کشیده است.

صفری بزرگترین هنر بانوی ایرانی را خانه داری، همسرداری و تربیت فرزند عنوان کرد و گفت: بالاترین جایگاه در کشور، جایگاه مادر، معلم و عالم است.

وی با بیان اینکه رشد و پیشرفت مملکت در گرو تشکیل مجلس توانمند است، افزود: دشمن با با دروغ پراکنی به دنیال القای تقلب در انتخابات است ما باید با انتخاب فرد اصلح مجلس انقلابی تشکیل بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید روز به روز مشکلات مردم را مرتفع کند، افزود: نمایندگان مجلس نباید به دنیال جبران کسری بودجه از جیب مردم باشند.

کد خبر 6012439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha