۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳

۴۸ پروژه عمرانی روستایی در تنکابن بهره برداری شد

 ۴۸ پروژه عمرانی روستایی در تنکابن بهره برداری شد

تنکابن - همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر پروژه‌های عمرانی ۴۸ روستای بخش مرکزی تنکابن با اعتبار بیش از ۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان کابلی بخشدار مرکزی تنکابن صبح شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی با تاکید بر همدلی و همراهی مردم این بخش گفت: اهم پروژه‌های عمرانی در بخش مرکزی در زمینه‌های آسفالت و ابنیه و مخابرات بوده است.

وی افزود: در روستاهایی که در زمینه آنتن دهی تلفن‌های همراه مشکل داشتند با اعتبار ۵ میلیارد تومان دکل‌های مخابراتی نصب و فیبر نوری اجرا شد.

کابلی با بیان اینکه سرانه ورزشی در سطح روستاها بسیار پایین است، اضافه کرد: در روستای جل چلاسر یک مجتمع فرهنگی، ورزشی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

بخشدار مرکزی تنکابن خاطرنشان کرد: پایش تصویری روستاها مهمترین موضوعی بود که پیگیری کردیم تاکنون ۲۵ دوربین در سطح روستاهای این بخش نصب شده است.

کابلی همچنین از افتتاح دو ساختمان دهیاری با اعتبار ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز سخن گفت و عمده مشکل این بخش را آب شرب و شبکه فرسوده آبرسانی عنوان و تصریح کرد: با همت مردم، دهیاران و شوراها، بخشی از شبکه فرسوده آبرسانی ترمیم شد اما بخش‌های زیادی هم به همان صورت باقی است و ترمیم آن نیازمند توجه ویژه مدیران استانی است.

حکمت داجلیری فرماندار ویژه تنکابن در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت و سربلندی داد، گفت: آثار و برکات این انقلاب اصل ولایت فقیه بوده و در طی این ۴۵ سال همه قدرت‌های جهان تمام انرژی خود را بکار گرفتند تا انقلاب ایران را دچار انحراف کرده لیکن در هیچ مقطعی موفق نشدند.

وی با اشاره به ناامنی‌های کشورهای همسایه، افزود: برکات انقلاب در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بسیار زیاد است.

نماینده عالی دولت در تنکابن با تاکید براینکه فرهنگ خمیرمایه همه عرصه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: منکر مشکلات و چالش‌های موجود نیستیم و یکی از ابزارهای توسعه پایدار، اجرای طرح‌های هادی، تفضیلی و جامع است که بوسیله آن زیرساخت‌ها تقویت و فضاها را ساماندهی می‌کنیم.

داجلیری در بخش دیگر سخنان خود خطاب به رؤسای ادارات بر جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: امید بخشی از طریق اطلاع رسانی خدمات به مردم ایجاد می‌شود.

وی همچنین بر نقش شوراها و دهیاران در امید بخشی بین مردم نیز تاکید کرد و گفت: پیگیری‌ها و مطالبه گری های درست دهیاران مسئولان را وادار به پاسخ گویی می‌کند.

فرماندار تنکابن با اشاره به انتخابات پیش رو آن را یک آزمون جدی برشمرد و از برنامه ریزی قدرت‌های دنیا برای بی انگیزه کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی سخن گفت.

کد خبر 6012733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha