گزارش خبرنگار اعزامی مهر از شهر صور لبنان/اینجا یاد شهدا زنده است

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از شهر صور لبنان/اینجا یاد شهدا زنده است

خبرنگار اعزامی مهر با حضور در شهر صور در جنوب لبنان گزارشی درباره شرایط این شهر و مناطق حومه آن در جنوب لبنان ارائه کرده است.

خبرگزاری مهر - گروه بین الملل: خبرنگار اعزامی مهر با حضور در شهر صور لبنان از مقبره شهدای این شهر که یکی از شهدای حزب الله اخیراً در آن آرام گرفته بود، بازدید کرد.

شهید «اسلام محمد زلزلی» از اهالی شهرک دیر قانون در شهر صور لبنان بود که در سال‌های اخیر به صفوف مقاومت اسلامی حزب الله لبنان پیوسته بود.

بنابر اعلام ساکنان محلی شمار زیادی از ساکنان شهرک دیر قانون در جنوب لبنان از حامیان حزب الله هستند و بسیاری از جوانان آنها به عنوان نیروهای مقاومت در جبهه‌های نبرد با رژیم صهیونیستی مشغول جنگ هستند.

خبرنگار مهر پس از حضور در مقبره شهدای شهرک دیر قانون به محل شهادت شهید «علی محمد حدرج» از فرماندهان مقاومت اسلامی حزب الله در جاده برج الشمالی، البازوریه در شهر صور رفت و از این مکان گزارشی را ارسال کرد.

شهید علی محمد حدرج از نیروهای تحصیل کرده حزب الله لبنان تا مقطع دکتری بوده که فعالیت‌های وی در طراحی و اجرای عملیات‌های ضد صهیونیستی وی را به معمار رعب و وحشت علیه صهیونیست‌ها مشهور کرده بود.

همچنین خبرنگار مهر در ادامه حضور در مناطق اطراف شهر صور به منطقه خربه سلم رفت. منطقه خربه سلم همان منطقه‌ای بود که در روز هشتم ژانویه (اوایل سال جدید میلادی) خودروی حامل شهید «وسام حسن الطویل» از فرماندهان ارشد حزب الله و مسوول یگان رضوان هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی در پی عملیات گسترده مقاومت اسلامی حزب الله علیه پایگاه استراتژیک میرون در نقاط مرزی اراضی اشغالی که در واکنش به ترور شهید صالح العاروری (نایب رئیس دفتر سیاسی حماس) در منطقه ضاحیه بیروت انجام شد، عملیات ترور شهید وسام حسن الطویل را اجرایی کرد، فرمانده مقاومتی که بلندپایه‌ترین شهید حزب الله از ابتدای عملیات طوفان الاقصی محسوب می‌شود.

کد خبر 6012985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      0 0
      تشکر از گزارشگر مهر بابت معرفی این شهید بزرگوار ، چقدر خوبه که این شخصیت ها شهدا رو نیز در کشورهای منطقه بشناسیم خدا رحمتشان کنه که این مبارزان دلاوران شیرمردان برای امنیت دفاع از وطن ملت جنگیدن