۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان:

ناامیدی مردم توطئه دشمنان است/ صندوق رای آزمونی بزرگ

ناامیدی مردم توطئه دشمنان است/ صندوق رای آزمونی بزرگ

سمنان- رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان، با بیان اینکه توطئه بزرگ دشمنان در آستانه انتخابات ناامید کردن مردم است، گفت: بیان دستاوردهای نظام به امید افزایی در جامعه منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسنعلی عربی پیش از ظهر شنبه در نشست تبیینی مشارکت بالا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در استانداری سمنان بیان کرد: انتخابات یازدهم اسفند ماه یک آزمون بزرگ برای ملت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب انواع توطئه‌ها را علیه ملت ایران به کار بستند تا مردم ما را تضعیف کنند، افزود: ملت ما همواره با حضور در صحنه‌های مختلف نشان دادند که اهل حماسه سازی هستند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان سمنان با بیان اینکه توطئه بزرگ دشمنان در آستانه انتخابات ناامید کردن مردم است، گفت: بیان دستاوردها نظام به امید افزایی در جامعه منجر می‌شود.

عربی با بیان اینکه اقدامات خوبی در استان سمنان به خصوص در دولت سیزدهم صورت گرفته است، گفت: یکی از راهبردهای مسئولان اجرایی استان سمنان گزارش عملکرد و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم باشد.

وی افزود: دشمن از ابتدا این احساس را داشت که نمی‌تواند در برابر انقلاب اسلامی ایستادگی کند لذا از ابزار مختلف به خصوص رسانه‌ها استفاده کرد تا مردم ما را مأیوس کند.

کد خبر 6013047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha