۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰

با حضور وزیر ورزش؛

بزرگترین زمین چمن مصنوعی روستایی خراسان رضوی افتتاح شد

بزرگترین زمین چمن مصنوعی روستایی خراسان رضوی افتتاح شد

مشهد- بخشدار رضویه مشهد گفت: بزرگترین زمین چمن مصنوعی روستاهای استان خراسان رضوی با حضور «کیومرث هاشمی»، وزیر ورزش و جوانان در روستای «جیم آباد» این بخش به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله تیموری ظهر شنبه در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی اظهار کرد: بزرگترین زمین چمن مصنوعی روستاهای استان خراسان رضوی امروز شنبه با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در روستای جیم آباد این بخش به بهره برداری رسید.

بخشدار رضویه مشهد افزود: زمین چمن مصنوعی روستای جیم آباد به مساحت ۲ هزار و ۸۱۶ مترمربع با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد و دهیاری روستای جیم آباد با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: ۱۲ میلیارد ریال از این میزان اعتبار را اداره ورزش و جوانان شهرستان و هشت میلیارد ریال را دهیاری جیم آباد تأمین کرده است.

تیموری گفت: قطعه زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع توسط دهیاری جیم آباد به این مجموعه ورزشی برای مردم و جوانان این روستا واگذار شده است و این مجموعه چمن مصنوعی در حال حاضر برای برگزاری مسابقات نیازمند رختکن، نورافکن و سرویس بهداشتی است.

گفتنی است؛ حضور در فریمان و افتتاح چند طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان رضوی است.

کد خبر 6013229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      0 0
      دمشون گرم خیلی هم عالی