۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۵۱

سناتور روس: آمریکا مجبور به ترک منطقه خاورمیانه خواهد شد

سناتور روس: آمریکا مجبور به ترک منطقه خاورمیانه خواهد شد

عضو شورای فدراسیون روسیه پیش بینی کرد که آمریکا به دلیل فشار از سوی کشورهای خاورمیانه، مجبور به ترک این منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک سناتور روس معتقد است که آمریکا به دلیل حمله های دیشب به عراق و سوریه از سوی کشورهای منطقه تحت فشار بیشتری قرار می گیرد.

«سرگئی تسیکوف» عضو کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه روز شنبه اعلام کرد که اگر کشورهای منطقه به تجاوزات آمریکا پاسخ دهند، واشنگتن در خاورمیانه آرامش نخواهد داشت و در نهایت مجبور به ترک آن خواهد شد.

سناتور روس افزود: درگیری در منطقه در حال بیشتر شدن است و آنچه ما شاهد هستیم این است که آمریکایی ها در خاورمیانه احساس راحتی نخواهند کرد. آنها در عراق، سوریه و سرزمین هایی که خلاف مقررات بین المللی در آن حضور دارند، احساس راحتی نخواهند کرد و با پاسخ جدی مقاومت روبرو خواهند شد.

تسیکوف در ادامه گفت که کشورهای خاورمیانه نسبت به گذشته جسورتر شده‌اند و پاسخ‌های آنها دیگر تنها به دعوت به مقاومت محدود نمی‌شود.

این سناتور روس پیش بینی کرد که گروه‌های مسلح مختلف، اقدامات خود را با رهبری کشورهایشان هماهنگ می‌کنند و شروع به مقابله با آمریکایی‌ها خواهند کرد.

کد خبر 6013412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      0 0
      اصلا یک سوال از طرف ملت ها بپرسید آیا آمریکا اروپا قبول می کنند می پذیرند که کشورهای آسیایی و اسلامی منطقه ای تو کشورهای آنها کلی پادگان های نظامی افتتاح کنند آیا چنین چیزی رو آنها و ملت های آنها می پذیرند .