۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳

یک مقام مسوول در هلال‌احمر زنجان خبرداد؛

امداد رسانی هلال احمر زنجان به ۲۰ نفر در شبانه روز گذشته 

 امداد رسانی هلال احمر زنجان به ۲۰ نفر در شبانه روز گذشته 

زنجان-سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  ۲ تیم عملیاتی در شبانه روز گذشته به ۲۰ هموطن گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود مهرگان گفت: ساعت ۵:۱۰ صبح روز جاری در کیلومتر ۲۶ جاده دندی به تکاب سرنشینان ۲۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک شده بودند.

وی تاکید کرد: یک تیم عملیاتی همراه با خودروی آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قره درق برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این عملیات به ۱۱ نفر گرفتار در برف و سرما، امدادرسانی شد.

مهرگان از امدادرسانی به ۹ سرنشین در مسیر روستای مرشون ابهر خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۲۱:۰۳ شامگاه گذشته به ندای امداد گزارش گرفتار شدن پنج خودرو اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: یک تیم‌عملیاتی همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این امدادرسانی در کیلومتر ۹۰ آزادراه زنجان-قزوین در مسیر روستایی مرشون به سرنشینان سه خاور و ۲ سواری انجام شد.

وی با بیان اینکه این عملیات ساعت ۲۲:۵۹ دقیقه پایان یافت، افزود: عملیات پایگاه ماهنشان نیز ساعت ۸:۳۰ صبح پایان یافت.

مهرگان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

کد خبر 6013496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha