۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶

رئیس اداره راهداری بروجرد:

۸ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های بروجرد رفع شد

۸ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های بروجرد رفع شد

بروجرد - رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد از رفع هشت نقطه حادثه‌خیز در سطح جاده‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ایرانشاهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه، با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی و پیگیری اداره شهرستان بروجرد، ۱۲ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت، عملیات بهسازی محورهای روستایی به طول ۱۵ کیلومتر، روکش آسفالت محور اصلی ۱۴ کیلومتر و روکش آسفالت به‌صورت اسلاری سیل به طول ۱۳ کیلومتر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد، بیان کرد: نصب ۳.۵ کیلومتر نیوجرسی در محور اشترینان، رفع هشت نقطه حادثه‌خیز با حجم عملیاتی ۶۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۱۰ کیلومتر شانه سازی محورهای مواصلاتی و ۷۵ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال، بخش دیگری از اقدامات شاخص طی ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان بروجرد است.

ایرانشاهی، تنقیه و لایروبی ۱۹ دستگاه پل در محور اصلی فرعی و روستایی، هزار و ۵۰۰ تن لکه‌گیری و چاله گیری، ریزش برداری و پاک‌سازی محورها با حجم هزار مترمکعب، تیغ‌زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول ۳۰۰ کیلومتر، ایجاد ۵ کیلومتر هره خاکی، ایجاد شیار لرزاننده به‌صورت طولی و عرضی به طول ۴۵ کیلومتر، سرویس و نگهداری روشنایی محورهای مواصلاتی به طول ۲۸ کیلومتر، احداث و بهره‌برداری از زیرگذر پادگان مهندسی را به‌عنوان بخشی دیگری از اقدامات ۱۰ ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

وی تصریح کرد: نصب چهار برج نوری در تقاطع‌های حادثه‌خیز، ۲۷۰ کیلومتر خط‌کشی، نصب ۳۵۰ استوانه ایمنی، نصب، به‌روزرسانی و ساماندهی تابلو و علائم ایمنی آسیب‌دیده به تعداد ۸۵۰ عدد، نصب ۵۰۰ عدد چشم‌گربه‌ای، نصب ۳۷۰ سرعت‌کاه، تولید و نصب ۲۵۰ فلش بتنی، نصب ۱۳۰ عدد بشکه ایمنی، ۱۲۰ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه، اجرای دیوار حائل به طول ۸۰ متر از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم است.

وی به عملکرد این اداره در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل دروازه‌ای ۱۵۳۶ دستگاه انواع ناوگان حمل‌ونقل عمومی کالا و مسافر ۸۲ گشت مشترک با پلیس و ۳۲۴ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون‌های مربوط معرفی شده است.

کد خبر 6013948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha