۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

معاون استاندار بوشهر:

هزار و ۸۳۷ پروژه در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

هزار و ۸۳۷ پروژه در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هزار و ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح یکشنبه در نشست با مدیران بانکی استان بوشهر با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر به گفته رهبر معظم انقلاب مثل خیلی چیزهای انقلاب اسلامی یک پدیده منحصر به فرد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در دهه مبارک فجر امسال هزار و ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری خواهند رسید.

پورات عنوان کرد: بخش کشاورزی جایگاه تعیین کننده‌ای در اقتصاد کشور و حرکت کشاورزان در توسعه خدمات دارد و در همین راستا حمایت‌های دولت از این بخش عظیم بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: بخش کشاورزی جایگاه ویژه‌ای در توسعه سیاست‌های کلان کشور داشته است.

پورات با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند ماه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی از ۲۶۴ داوطلب تاکنون ۱۴۵ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند و تا ۱۹ بهمن ماه احتمال افزایش وجود دارد و در مجلس خبرگان رهبری هم از چهار داوطلب ۲ نفر تأیید شدند.

وی بیان کرد: خدمت رسانی صادقانه به مردم و جامعه هدف باعث افزایش مشارکت خواهد شد و باید همه مسؤولان و دستگاه‌ها در راستای جلب رضایت مردم گام بردارند تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

کد خبر 6014069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha