۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۱۱

همزمان با دهه فجر انجام انجام می‌شود؛

راه‌اندازی پویش «سهم من از انقلاب» در اردبیل

راه‌اندازی پویش «سهم من از انقلاب» در اردبیل

اردبیل - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر پویش «سهم من از انقلاب» ویژه نوجوانان و جوانان در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر پویش «سهم من از انقلاب» ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند، دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب را در قالب یک عکس، چند سطر نوشته یا یک فیلم کوتاه از خود تهیه و به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: شناخت نسل امروز از دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی این دستاوردها از مهمترین اهداف برگزاری این پویش است تا نوجوانان و جوانان قدم‌های مؤثری در توسعه کشور و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی به سمت تمدن سازی بردارند.

آمون خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا اقدامات ارزشمند و مثبت مردم بزرگ ایران اسلامی را کوچک نشان داده و از این طریق بذر ناامیدی را در جامعه پراکنده سازد.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان می‌تواند توزئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره همراه ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ ارسال کنند، همچنین جوایز ارزنده‌ای به بهترین روایت از دستاوردهای انقلاب نیز اهدا خواهد شد.

کد خبر 6014542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha