۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸

فرماندار گناوه:

مشارکت حداکثری مردم در صحنه‌های انقلاب تیری بر قلب دشمنان است

مشارکت حداکثری مردم در  صحنه‌های انقلاب تیری بر قلب دشمنان است

گناوه- فرماندار گناوه با بیان اینکه دشمن از انقلاب و حضور مردم در صحنه احساس خطر می‌کند گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در رویدادها و صحنه‌های انقلاب تیری بر قلب دشمن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح دوشنبه در آئین رونمایی از تمثال مقدس شهدای دانش آموز عملیات فتح المبین در دبیرستان پسرانه فتح المبین بندر گناوه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: شهدای والامقام به ویژه شهدای آموزشگاه فتح المبین گناوه انسان‌های وارسته ای بودند که در دوران دفاع مقدس درس و مدرسه را رها و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و در دفاع از اسلام و نظام اسلامی و کشور در برابر دشمن بعثی ایستادند.

فرماندار گناوه افزود: شهدا مردان بزرگی بودند که هر کدام از آنها برای ما چراغ روشن و نور هدایت است تا در مسیر اسلام و انقلاب این راه را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش و آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهدا است، گفت: امروز مسئولیت و وظیفه سنگینی در پیمودن ادامه راه شهدا برعهده همه آحاد جامعه به ویژه شما دانش آموزان است و باید از دستاوردهای انقلاب، و راه امام و شهدا پاسداری کنیم.

مشارکت حداکثری مردم در  صحنه‌های انقلاب تیری بر قلب دشمنان است

فرماندار گناوه ادامه داد: شما دانش آموزان آینده سازان و مسئولان آینده کشور هستید و ادامه راه شهدا، حضور فعال در صحنه انقلاب، پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، بصیرت و دشمن شناسی، فراگیری هدفمند علم و دانش از مهمترین رسالت‌های شما در این برهه است.

وی با اشاره به در پیش بودن ۲ رویداد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ماه تصریح کرد: از همه اقشار مختلف مردم شهرستان دعوت می‌کنیم که در ۲ رویداد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ماه در لبیک به ندای رهبری حضور پرشور و مشارکت حداکثری و چشمگیر و پررنگ داشته باشند.

فرماندار گناوه گفت: دشمن از انقلاب و حضور مردم در صحنه احساس خطر می‌کند و با توطئه‌های مختلف در تلاش برای ضربه آن است اما حضور حداکثری و مشارکت بالا در این رویدادها و صحنه‌های انقلاب به ویژه انتخابات تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی و انقلاب خواهد بود که امسال بار دیگر محقق خواهد شد.

در این آئین به مناسبت دهه مبارک فجر از تمثال مبارک ۲۴ شهید آموزشگاه شهدای فتح المبین گناوه که در عملیات غرورآفرین فتح المبین به درجه رفیع شهادت نائل شدند با حضور مسئولان شهرستان و دانش آموزان رونمایی شد.

کد خبر 6015017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha