۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹

به مناسبت دهه فجر؛

کلینیک‌های تخصصی هلال احمر افتتاح شد

کلینیک‌های تخصصی هلال احمر افتتاح شد

کلینیک‌های تخصصی هلال احمر در حوزه توانبخشی به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلینیک‌های تخصصی هلال احمر به مناسبت دهه فجر، با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و نماینده ولی فقیه در این جمعیت افتتاح شد.

کلینیک سلامت روان، پروتزهای سیلیکونی و آکریلی، آموزش فعالیت‌های روزمره زندگی (ADL) و ویلچر سرویس از جمله برنامه‌ها و افتتاحیه‌های امروز است.

پیمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر در این مراسم اظهار کرد: طی دو سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه سلامت در هلال احمر انجام گرفته است و اقدامات دیگری هم در دستور کار است.

وی درباره افتتاح مرکز تخصصی ویلچر افزود: متأسفانه افرادی که مرتب از ویلچر استفاده می‌کنند، دچار مشکلات ثانویه می‌شوند و می‌توان با بهره‌گیری از این مرکز از بروز این مشکل جلوگیری کرد.

نامدار درباره کلینیک سلامت روان گفت: سلامت روان از حوزه‌های مغفول در نظام سلامت است و این مرکز حلقه تکمیل کننده افرادی است که دچار تروما شدند و دچار مشکلات اعصاب روان می‌شوند.

معاون جمعیت هلال احمر به تأسیس مرکز آموزش فعالیت‌های روزانه پس از وقوع حادثه و آسیب اشاره کرد و گفت: در این مرکز به فردی که دچار آسیب شده، کمک می‌شود به زندگی روزانه برگردانده شود و هدف نهایی این مراکز است.

وی آخرین مرکز را تولید پروتزهای سیلیکونی و اکریلی عنوان کرد و افزود: این مرکز قرار است پروتزهای انگشت، چشم، گوش و سینه تولید کند.

کد خبر 6015166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha