۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴

با موافقت وزارت میراث فرهنگی؛

مجوز برگزاری دوره های گردشگری در جهاد دانشگاهی اردبیل تمدید شد

مجوز برگزاری دوره های گردشگری در جهاد دانشگاهی اردبیل تمدید شد

اردبیل- معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: با موافقت وزارت میراث فرهنگی مجوز برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری در جهاد دانشگاهی استان اردبیل تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرنگ کوهی بعدازظهر دوشنبه در سمینار ملی آموزشی ارتقای کیفی سرمایه گذاری و بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی کشور در اردبیل با اشاره یه این سمینار با اشاره به مفهوم بوم‌گردی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ضرورت آموزش در این صنعت را مهم و آموزش تخصصی با سرفصل‌های جدید و مصوب را یکی از اولویت‌های اصلی توسعه و پایدارسازی این صنعت دانست.

وی اضافه کرد: با توجه به ضرورت و نیازسنجی صورت گرفته در این حوزه، معاونت آموزش جهاد دانشگاهی در راستای برنامه‌های تحولی درون سازمانی، برنامه‌های ویژه و منحصربه فردی را طراحی کرده که با همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سایر متولیان تأثیرگذار در این صنعت، اقدام به برگزاری دوره‌ها و نشست‌های آموزشی ویژه خواهد کرد.

کوهی بیان کرد: دوره مدیریت تخصصی اقامتگاه بوم‌گردی و کارکنان اقامتگاه بوم‌گردی در مراکز جهاد دانشگاهی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ۲ صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: مدت زمان این دوره در مجموع ۱۰۴ ساعت، شامل ۸۲ ساعت آموزش تئوری و ۲۲ ساعت آموزش عملی است و شرکت در دوره مدیریت اقامتگاه بوم‌گردی برای متقاضیان دریافت کارت مدیریت اقامتگاه بوم‌گردی درجه یک و تمدید پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بوم‌گردی الزامی است که به همه علاقه‌مندان آشنایی با مدیریت اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز توصیه می‌شود.

کد خبر 6015289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha