۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴

اعتراض چند روزه کشاورزان معترض ایتالیایی کلید خورد

اعتراض چند روزه کشاورزان معترض ایتالیایی کلید خورد

گروهی از کشاورزان ایتالیایی بار دیگر در اعتراض به وضعیت این بخش دست به اعتراض و تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، کشاورزان ایتالیایی بار دیگر در اعتراض به وضعیت نامناسب بخش کشاورزی در پایتخت این کشور اعتصاب کردند.

نماینده کمیته اعتراضی کشاورزان ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد که کاروانی متشکل از ۲۰۰ تراکتور برای برگزاری تظاهرات در بزرگراهی در حومه شهر به سمت رم در حال حرکت است.

به گفته نماینده کمیته اعتراضی کشاورزان ایتالیا، کشاورزان صبح دوشنبه از جنوب منطقه مرکزی توسکانی حرکت خود را آغاز کردند و کشاورزان سایر مناطق ایتالیا نیز قرار است به آنها ملحق شوند. وی گفت که کشاورزان معترض غذا و آب به همراه خود دارند تا بتوانند یک تجمع چند روزه برگزار کنند.

به گفته نماینده کمیته اعتراضی کشاورزان ایتالیا، کاروان کشاورزان معترض در حال حاضر در حال مذاکره با پلیس برای تعیین محل اقامت در یکی از دو بزرگراه در حاشیه شهر است.

کشاورزان ایتالیایی با استفاده از تراکتورهای خود موجب مختل شدن رفت و آمد خودروها در مسیرهای منتهی به محل تجمع خود شدند.

اعتراض کشاورزان ایتالیایی در ادامه اعتراضات کشاورزان در سراسر اروپا به منظور درخواست برای بهبود وضعیت بخش کشاورزی صورت گرفت.

کشاورزان اروپایی در یک هفته اخیر در اعتراض به سیاست های کشاورزی اتحادیه اروپا، قیمت بالای گازوئیل و بیشتر بودن هزینه ها از درآمدها، در نزدیک خروجی های اصلی بزرگراه ها تجمع و جاده ها را مسدود کردند.

کد خبر 6015592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha