۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۵۱

هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال؛

مهرام برابر کاله پیروز شد/ شکست نفت آبادان برابر صنعت مس کرمان

مهرام برابر کاله پیروز شد/ شکست نفت آبادان برابر صنعت مس کرمان

هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال با شکست تیم کاله برابر مهرام و پیروزی صنعت مس کرمان برابر نفت آبادان پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته هجدهم بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان (خلیج فارس) نکوداشت ابوالفضل صلبی امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با انجام ۴ دیدار ادامه پیدا کرد.

در نخستین دیدار امروز تیم کاله به مصاف تیم مهرام رفت و این بازی را با نتیجه ۸۷ بر ۸۲ واگذار کرد. محمد جمشیدی در این دیدار با ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۳۰ بهترین بازیکن شد.

تیم‌های صنعت مس کرمان و پالایش نفت آبادان در این هفته بازی کردند و صنعت مس با برتری ۸۳ بر ۶۷ به پیروزی رسید. کورین هنری با ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

در هفته هجدهم شهرداری گرگان و رعد پدافند هوایی مشهد به رقابت پرداختند و رعد با نتیجه ۹۷ بر ۶۷ در این دیدار مغلوب شد. ویل چری در این بازی با ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ توپ ربایی و کارایی ۲۰ بهترین بازیکن شد.

لیموندیس شیراز مقابل تیم صنعت مس رفسنجان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۹۸ بر ۷۷ تیم حریف را شکست داد. وحید دلیرزهان با ۲۸ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۷ بهترین بازیکن این دیدار شد.

تیم‌های طبیعت تهران و فولاد هرمزگان در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران روز سه شنبه ۱۷بهمن ماه ساعت ۱۶ به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6015648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha