۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۲

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی:

جهاد تبیین مهم ترین اقدام در دهه فجر است

جهاد تبیین مهم ترین اقدام در دهه فجر است

بوموسی - سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی گفت: جهاد تبیین مهم ترین اقدام در دهه فجر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسنی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران تغییرات زیادی در کشور ایجاد شد و این تغییر و تحول باید به مردم اطلاع رسانی شود و این یعنی مهم ترین اقدام در دهه مبارک فجر جهاد تبیین و گفتن دست آوردها به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: این روزها رسانه های بیگاه از حربه و حمله ای به دستاوردهای انقلاب و کاستن از ارزش آنها فروگذار نمی کنند و می خواهند ایرانی ها را تحقیر کنند و مانند دولت های تحت امرشان نمی خواهند ایران و ایرانی سربلند باشد بنابراین ما باید در این میدان از تلاش های خود فروگذار نکنیم.

وی افزود: سیاست استعمارگران و دولت های استثمار کننده ملت ها عقب نگه داشتن آنها و بسط این تفکر است که یک کشور جهان سوم نمی تواند به پیشرفت های علمی دست پیدا کند در حالی که اینگونه نیست البته در گسترش این تفکر دشمن نیاز به سخنگوی و رسانه چه از نوع داخلی و چه از نوع خارجی دارد و عده ای در داخل به عنوان سرباز دشمن عمل می کنند و هرچه سکوت انقلابی ها بیشتر باشد دشمن در بسط تفکر خود بهتر عمل می کند.

حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: مشکل امروز ما مشکل عدم وجود پیوست رسانه ای در انجام کارهاست و این در دنیای رسانه زده امروز مشکل عمده و بزرگی است و باید آن را اصلاح کنیم. همه باید دست به دست هم دهیم و در این جهاد شرکت کنیم.

وی اضافه کرد: امروز باید جهاد تبیین را در راس همه امور قرار دهیم تا بتوانیم در دل افراد بیشتری امیدآفرینی کنیم و آنها را با اقدامات خوب دولت و مجلس آشنا کنیم تا انتخابات پرشورتری داشته باشیم.

کد خبر 6016080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha