۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶

استاندار سمنان:

یک هزار میلیارد تومان مالیات به حساب شهرداری‌های سمنان واریز شد

یک هزار میلیارد تومان مالیات به حساب شهرداری‌های سمنان واریز شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه یک هزار میلیارد تومان مالیات طی سال جاری به حساب شهرداری‌های استان واریز شده است، گفت: این اعتبارات صرف امور عمرانی شهرها می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های شهرداری سمنان به مناسبت دهه فجر در سالن جلسات شهرداری سمنان بیان کرد: یک هزار میلیارد تومان مالیات در سال جاری به حساب شهرداری‌های استان واریز شده تا صرف امور عمرانی شود.

وی با بیان اینکه انتخاب شهر سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه شهرهای راه ابریشم یکی از دستاوردهای خوبی است که برکات فراوانی برای استان خواهد داشت، ابراز کرد: باید برنامه ریزی خوبی برای استفاده از این موضوع داشت.

انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه انتخاب به عنوان پایتخت کتاب از دیگر دستاوردهای سمنان در سال جاری است، بیان کرد: آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی به عنوان مطالبه به حق مردم از دیگر اقدامات صورت گرفته در سمنان است.

هاشمی بیان کرد: توزیع عادلانه خدمات مدیریت شهری به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار، محروم شهری و بافت فرسوده از جمله مسائلی است که انتظار می‌رود مدیریت شهری سمنان مد نظر قرار دهد.

وی همچنین با بیان اینکه مباحث مرتبط با مبلمان شهری، مدیریت امور شهری، پل‌های غیرهمسطح و … اقدامات خوبی است که در مجموعه شهر سمنان شاهد هستیم، افزود: مسئولان مدیریت شهری در فضاسازی شهری ویژه انتخابات نیز کوشا باشند.

کد خبر 6016133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha