۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

۶۰ طرح عمرانی در شهرستان خرمبید افتتاح شد

۶۰ طرح عمرانی در شهرستان خرمبید افتتاح شد

شیراز-۶۰ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ ریال در شهرستان خرمبید به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با دهه مبارک فجر، افزون بر ۶۰ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان خرمبید به بهره برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل آبرسانی، بهداشتی درمانی، مسکن و نهضت ملی مسکن، زیرسازی و بهسازی پروژه‌هایی روستایی، طرح‌های شرکت نفت و گاز، بهسازی و زیرسازی شهری، روشنایی معابر و چند پروژه بخش خصوصی می‌شود.

همچنین با پیگیری شورای فضای مجازی استان فارس سرویس سیپ ترانیک (سیپ ترانک سرویس تلفنی است که امکان ارسال و دریافت تماس‌های هم‌زمان را در یک شبکه با استفاده از IP ممکن می‌سازد) رونمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به راه اندازی این سرویس گفت: سرویس مذکور امکان ارتباط مبتنی بر IP را با سرعت بیشتر، کیفیت بهتر و قیمت تمام شده کمتر فراهم می‌کنند.

اسماعیل قزل سفلی افزود: مجوزهای لازم جهت ارائه این سرویس با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شورای فضای مجازی و همکاری مخابرات استان اخذ شد.

وی، فرمانداری خرم بید را نخستین بهره بردار این سرویس در استان دانست و ادامه داد: این مهم پیام آور آغاز بهره برداری از مزایای شبکه‌های نسل جدید برای تمامی ذینفعان در سطح استان و در دولت مردمی سیزدهم خواهد بود.

ادای احترام به شهدای شهر صفاشهر مرکز خرمبید و بازدید میدانی از طرح‌های در دست اجرای این شهرستان از دیگر برنامه‌های ماون استاندار و همراهان بمناسبت دهه مبارک فجر در این سفر بود.

کد خبر 6016235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha