رژیم صهیونیستی از هوا و زمین غزه را می‌کوبد

رژیم صهیونیستی از هوا و زمین غزه را می‌کوبد

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز و ساعت‌های گذشته به صورت پی در پی به حمله‌های خود علیه بخش‌های مختلف نوار غزه ادامه دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در جریان بمباران منازل مسکونی در محله تل السلطان واقع در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که تنها طی چند ساعت از بمباران بخش‌های مختلف شهر رفح دست کم ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده اند. همچنین صدای وقوع یک انفجار شدید در شهر رفح در جنوب نوار غزه به گوش رسیده است.

حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی نیز همچنان ادامه داشته و اطراف مسجد بلال در اردوگاه خان یونس را هدف قرار داد.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در جریان بمباران یک منزل مسکونی در منطقه البرکه واقع در جنوب دیرالبلح تعدادی از فلسطینی‌ها زخمی شده و به بیمارستان شهدا الاقصی منتقل شدند.

وزارت بهداشت غزه روز گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ جنایت ضد خانواده‌ها و ساکنان نوار غزه مرتکب شده‌اند که در نتیجه این اقدامات ۱۰۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴۳ تن دیگر زخمی شده‌اند.

این بیانیه تصریح کرد که پیکر تعدادی از قربانیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی همچنان زیر آوارها و در مسیرهای مواصلاتی قرار دارد و اشغالگران مانع از دسترسی کادر امدادی و دفاع مدنی به آن‌ها و انتقال آن‌ها می‌شوند.

به این ترتیب تعداد شهدای جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه از ۷ اکتبر تاکنون به ۲۷۵۸۵ نفر رسیده و بیش از ۶۶۹۷۸ نفر نیز در این حمله‌ها زخمی شده‌اند.

کد خبر 6017212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      زنده باد فلسطین! 🌱🇵🇸