۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۹

مهر گزارش می دهد؛

انتخابات به وقت فجر/شمار داوطلبان در مازندران هر روز بیشتر می شود

انتخابات به وقت فجر/شمار داوطلبان در مازندران هر روز بیشتر می شود

ساری- مازندران همزمان با دهه فجر رنگ و بوی انتخاباتی گرفته و حال و هوای آن تبلیغاتی شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: دهه فجر انقلاب و نزدیکی ان به انتخابات ۱۱ اسفند ماه سبب شده تا تنور انتخابات در سطح استان‌ها به ویژه استان مازندران گرم‌تر شود. نامزدها و داوطلبان انتخابات که از مدت‌ها پیش تبلیغات زیر پوستی خود را آغاز کرده بودند همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را نسبت به قبل پررنگ‌تر و بیشتر کرده‌اند.

این عده از داوطلبان هم‌اندیشی با اقشار مختلف در روستاها و مناطق شهری و همچنین در فضاهای مجازی با تشکیل گروه‌ها موسوم به طرفداران و حامیان اقدام به اظهار نظر در حوزه‌های مختلف می‌کنند.

برخی از آنان نیز با انتشار کلیپ‌هایی به نقد وضعیت موجود می‌پردازند و تلاش دارند تا مردم را برای حضور و مشارکت در انتخابات ترغیب کنند.

جنب و جوش فعالان انتخاباتی در روزهای منتهی به انتخابات هر روز بیشتر می‌شود اما هنوز گرمای این فعالیت‌ها به لایه‌های مختلف جامعه رسوخ پیدا نکرده است و همچنان عده‌ای منتظر رقم خوردن شرایط در روزهای آتی هستند تا عزم شأن را برای حضور در پای صندوق‌های رأی جذب کنند.

انتخابات به وقت فجر/شمار داوطلبان در مازندران هر روز بیشتر می شود

یک شهروند ساروی با بیان اینکه با آنکه کمتر از یک ماه تا انتخابات باقی مانده است، هنوز حال و هوای منطقه انتخاباتی و تبلیغاتی نشده است، گفت: در حال حاضر بیشتر تبلیغات به صورت چراغ خاموش و یا در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

بسیاری از نامزدها و داوطلبان انتخابات با ارسال پیام‌های تبریک به مناسبت این دهه و یا شرکت در مراسم و محافل مختلف تلاش دارند خود را به مخاطبان معرفی کنند

اکبر فلاح در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با دهه فجر شاهد آن هستیم که بسیاری از نامزدها و داوطلبان انتخابات با ارسال پیام‌های تبریک به مناسبت این دهه و یا شرکت در مراسم و محافل مختلف تلاش دارند خود را به مخاطبان معرفی کنند، افزود: بیشتر فضای تبلیغاتی در بستر مجازی صورت می‌گیرد.

وی با اظهار اینکه شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی و دینی محسوب می‌شود، افزود: چشم همه دشمنان و دوستداران انقلاب نیست به این انتخابات دوخته شده و مشارکت پرشور در آن سبب یاس دشمنان و شادی دوست می‌شود.

فروشگاه‌های مازندران نیز تا حدودی رنگ و بوی تبلیغاتی گرفته است شنیده‌های تأیید نشده حکایت از آن دارد که برخی از داوطلبان بسته‌های معیشتی را از طریق این مراکز برای افراد نیازمند در نظر گرفته‌اند تا به حساب آقای داوطلب بین نیازمندان توزیع شود.

در مناطق غربی و شرقی استان مازندران نیز حال و هوای انتخابات همچنان مجازی و نیمه گرم است و داوطلبان و گروه‌های انتخاباتی تلاش می‌کنند با برپایی نشست‌های خانه به خانه و یا هم اندیشی به بیان عقیده و معرفی اندیشه‌های بپردازند.

جلال یاوری یک شهروند غرب مازندرانی با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای بیان عقیده و ارائه راهکارها برای رفع مشکلات به شمار می‌رود از داوطلبان و نامزدها خواست تا به جای تخریب صرفاً به ارائه برنامه‌هایشان بپردازند.

انتخابات به وقت فجر/شمار داوطلبان در مازندران هر روز بیشتر می شود

وی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه برخی از داوطلبان تلاش می‌کنند تا با سیاه‌نمایی و نقد شرایط موجود خود را به نوعی ناجی معرفی کنند که این رویه نامناسب است.

وی با اظهار اینکه رفع مشکلات معیشتی و گره گشایی از اقتصاد مهمترین مطالبه مردم به شمار می‌رود، گفت: انتظار می‌رود مجلس آینده سیاست گذاری مناسبی برای حل این مسائل داشته باشد.

شمار داوطلبان به ۴۶۵ نفر رسید

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود و شمار داوطلبان انتخابات مجلس در مازندران به گفته قاسم سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران شمار داوطلبان انتخابات مجلس در استان به ۴۶۵ نفر رسیده است.

تمهیدات و شرایط برای برپایی انتخابات برای استان فراهم شده است گفت ۶۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات در استان به عنوان عوامل اجرایی مشارکت می‌کنند.

برخی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته تلاش کرده‌اند اقدامات و عملکرد خود را در دوران نمایندگی در مجلس در قالب چندرسانه ای به مردم منعکس کنند.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس و چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد. دستگاه‌های مختلف نیز همزمان با دهه فجر با برپایی همایش‌هایی نظیر جهاد تبیین با محوریت حضور حداکثری برای مشارکت باشکوه مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده‌اند.

کد خبر 6017246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha