اشغالگران به جبران شکست درخان‌یونس خانه‌ها رابا خاک یکسان می‌کنند

اشغالگران به جبران شکست درخان‌یونس خانه‌ها رابا خاک یکسان می‌کنند

ارتش رژیم صهیونیستی به جبران شکست خود در به دست گرفتن کنترل مرکز شهر خان یونس منازل مسکونی این منطقه را با خاک یکسان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که اشغالگران صهیونیست صبح امروز چهارشنبه منازل مسکونی در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را با خاک یکسان کردند.

در این گزارش آمده است: از سه ماه قبل تاکنون ۷ تیپ ارتش رژیم صهیونیستی به همراه پشتیبانی کامل هوایی و توپخانه ای تلاش می‌کند کنترل مرکز شهر خان یونس را به دست بگیرد اما تا به امروز با مقاومت شدید نیروهای فلسطینی رو به رو شده است.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از ساعتی قبل به شدت جنوب شهر خان یونس را بمباران کرده اند.

شبکه الجزیره چندی قبل با انتشار گزارشی نوشت: تصاویر ماهواره‌ای در تاریخ ۴ فوریه که به دست شبکه الجزیره رسیده چگونگی استقرار تجهیزات نظامیان صهیونیست در خان یونس را نشان می‌دهد.

در ادامه این گزارش آمده است: تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در غرب شهر خان یونس مستقر شده است. در این تصاویر خرابی و ویرانی گسترده در خان یونس و با خاک یکسان شدن منازل مسکونی در اردوگاه این شهر مشخص است.

الجزیره همچنین گزارش داد: تصاویر ماهواره‌ای ارسالی نشان می‌دهد که در منطقه‌های شمالی، جنوبی و شرقی خان یونس شاهد ویرانی‌ها و تخریب‌های بسیار گسترده هستیم.

کد خبر 6017253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      لعنت بر اشغال‌گران صهیونیست. لعنتی ابدی.