۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

رای‌های مردم برای امنیت و اقتدار کشور ضروری است

رای‌های مردم برای امنیت و اقتدار کشور ضروری است

اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: بنابراین هر رأی که در انتخابات به صندوق ریخته می‌شود به مثابه گلوله‌ای در دفاع از امنیت و اقتدار کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز چهارشنبه در آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار جانباز «حاج فریدون غلامی» که در شهر منتظران دزفول برگزار شد، بیان کرد: سال‌ها قبل که توان دفاعی و نظامی ایران به سطح کنونی نبود، ایران همواره مورد تهدید گزینه‌های روی میز قدرت‌های زورگو بود ولی با قدرت موشکی و پهپادی کنونی، دشمنان دیگر جرأت تهدید ایران را ندارند.

وی افزود: پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی به واسطه ایستادگی در مقابل دشمنان نشان داد که هزینه مقاومت بسیار کمتر از سازش است.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: امروز مردم یمن نیز پرچم‌دار دفاع از مردم فلسطین هستند و با وجود پرداخت هزینه این دفاع از مظلومان اما با توکل بر خدا در میدان ثابت قدم ایستاده‌اند.

وی گفت: معمار کبیر انقلاب با روح قدسی خود موجب تحول جوانان شد که انسان‌های بزرگی چون سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از تربیت یافتگان این مکتب است.

سردار شاهوارپور ادامه داد: تفکر عاشورایی، تکیه بر مردم، تکلیف مداری و حرکت بر مدار رضایت خدا و پیاده سازی اسلام از جمله شاخصه‌های مهم مکتب امام راحل است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار و عزت کشور در برابر بدخواهان است، افزود: انتخابات و حق تعیین سرنوشت یکی از دستاوردهای خون شهداست؛ بنابراین هر رأی که در انتخابات به صندوق ریخته می‌شود به مثابه گلوله‌ای در دفاع از امنیت و اقتدار کشور است.

کد خبر 6017736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha