آنروا خبر داد

تعطیلی ۱۸ مرکز پزشکی از ۲۲ مرکز آنروا در غزه

تعطیلی ۱۸ مرکز پزشکی از ۲۲ مرکز آنروا در غزه

آژانس آنروا اعلام کرد که از ۲۲ مرکز پزشکی این آژانس در غزه تنها ۴ مرکز فعال است و دیگر مراکز به علت حمله‌ها و محدودیت‌های رژیم صهیونیستی تعطیل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطین [آنروا] اعلام کرد که از ۲۲ مرکز بهداشتی وابسته به این آژانس تنها ۴ مرکز فعال است و سایر مراکز به علت موشک‌باران مستمر رژیم صهیونیستی و محدودیت‌های اعمال شده تعطیل هستند.

این آژانس در مطلبی در صفحه مجازی ایکس نوشت که ۸۴ درصد از تأسیسات بهداشتی در منطقه محاصره شده غزه تحت تأثیر حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

این آژانس همچنین عکسی از مرکز بهداشتی محله شیخ رضوان قبل و بعد از تخریب آن توسط موشک باران رژیم صهیونیستی منتشر کرده و نوشته است که تصاویر موجود شوکه کننده است و نشان دهنده میزان ویرانی‌ها در مراکز بهداشتی شمال نوار غزه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۱ هزار مجروح و بیمار ساکن غزه نیاز فوری و اساسی به خروج از این منطقه و ادامه مداوا در خارج از غزه برای نجات خود دارند.

همچنین جمعیت هلال احمر نیز که پیشتر بارها نسبت به عدم وجود سوخت و اکسیژن در بیمارستان‌های غزه هشدار داده بود، امروز اعلام کرد که یک زن فلسطینی بیمار در بیمارستان محاصره شده أمل در خان یونس در نتیجه فقدان اکسیژن جان خود را از دست داده است.

کد خبر 6017788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      لعنت بر تک‌تک کشورهایی که از پادگان تروریستی اسرائیل حمایت می‌کنن و چشم‌شون رو روی این همه جنایت بسته‌ان.