۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶

همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

۴ پروژه عمران شهری در دوراهک به بهره‌برداری رسید

۴ پروژه عمران شهری در دوراهک به بهره‌برداری رسید

بوشهر- همزمان با ایام‌الله دهه فجر چهار پروژه عمران شهری با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهر دوراهک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمدی صبح جمعه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمران شهری دوراهک، اظهار داشت: یکی از پروژه‌های شاخص دهه فجر در دوراهک افتتاح جاده سلامت با هشت هزار مترمربع مساحت و پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار است که هفت عدد پارکینگ، ۶ چشمه سرویس بهداشتی و زمین برای ۱۵ رشته ورزشی مانند بدمینتون، والیبال ساحلی، بسکتبال، اسکیت بازی کودکان، بازی‌های بومی محلی، شطرنج، تنیس روی میز، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در آن جانمایی شده است.

۴ پروژه عمران شهری در دوراهک به بهره‌برداری رسید

شهردار دوراهک افزود: همزمان با افتتاح پروژه جاده سلامت، اولین جشنواره ورزشی شهر دوراهک با حضور نوجوانان در ۱۲ رشته در این مکان در حال برگزاری است.

محمدی ادامه داد: دیوار حفاظتی دره ساریزه به طول ۶۷۰ متر و ارتفاع ۳ متر با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و برق‌رسانی به منطقه سیاحتی زیارتی امام‌زاده محمد به طول هزار و ۵۰۰ متر شامل ۳۴ پایه برق و یک دستگاه ترانس با اعتبار ۲ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های دهه فجر است که امروز افتتاح شد.

وی بیان کرد: پروژه اصلاح و بهسازی بلوار شهدا و پیاده‌روهای آن به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان نیز امروز به بهره‌برداری رسید.

شهردار دوراهک با قدردانی از همکاری اعضای شورای شهر، یادآور شد: ۱۸ پروژه در این شهر به اتمام رسیده یا در حال تکمیل شدن است که نقش مهمی در توسعه شهری و ایجاد نشاط بین شهروندان دارد.‌

خدمتگزاری به مردم مؤلفه اصلی نظام اسلامی

رئیس شورای اسلامی دوراهک نیز با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یکی از مؤلفه‌های نظام اسلامی خدمتگزاری به مردم است که جز با حرکت جهادی محقق نمی‌شود.

علی احمدی با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در شهر دوراهک اجرا شده که از برکات نظام اسلامی و دولت سیزدهم است، افزود: مردم ولایی و انقلابی دوراهک همواره از نظام و رهبری حمایت کرده‌اند و حق‌شان است که چنین کارهایی برای آنها انجام شود.

۴ پروژه عمران شهری در دوراهک به بهره‌برداری رسید

وی بیان داشت: این شهر دارای قابلیت‌های زیادی است که مهمترین آن نیروی انسانی و جوانان بالقوه‌ای هستند که امروز مسوولیت‌های مهمی در استان دارند.

رئیس شورای اسلامی دوراهک افزود: اجرای پروژه روشنایی مسیر شاه‌زاده محمد رؤیای دیرینه مردم دوراهک بود که به برکت نظام اسلامی محقق شد که از مدیریت شبکه توزیع برق استان و شهرستان و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر که همکاری خوبی داشتند تشکر می‌کنم.

احمدی با بیان اینکه دره ساریزه در زمستان مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می‌کرد که با اجرای دیوار حفاظتی قدمی در راستای حل این معضل برداشته شد، عنوان کرد: خیابان امام حسین (ع) بزرگترین پروژه شهر دوراهک است که به‌زودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

۴ پروژه عمران شهری در دوراهک به بهره‌برداری رسید

۴ پروژه عمران شهری در دوراهک به بهره‌برداری رسید

۴ پروژه عمران شهری در دوراهک به بهره‌برداری رسید

کد خبر 6018824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha