بمباران یک مهدکودک توسط جنگنده‌های صهیونیستی در مرکز نوار غزه

بمباران یک مهدکودک توسط جنگنده‌های صهیونیستی در مرکز نوار غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک مهدکودک در مرکز نوار غزه را که به پناهگاه آوارگان فلسطینی تبدیل شده بود بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه در حالی ادامه دارد که جنگنده‌های این رژیم هیچ تفاوتی میان اهداف نظامی و غیرنظامی قائل نیستند.

بر اساس این گزارش، حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر منازل مسکونی در نوار غزه یک مهدکودک در منطقه الزوایده واقع در مرکز این باریکه را نیز دربرگرفت.

گزارش شده است که بمباران این مهدکودک تاکنون دست کم چهار شهید و تعدادی زخمی در میان شهروندان بی گناه فلسطینی برجای گذاشته است.

این حمله رژیم صهیونیستی علیه مهدکودک منطقه الزوایده در حالی صورت گرفت که این مهدکودک تبدیل به پناهگاه آوارگان فلسطینی شده بود.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز گذشته طی گزارشی جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه را از آغاز این حمله‌ها در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون اعلام کرد.

بر اساس این گزارش شمار شهیدان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۲۷ هزار و ۸۴۰ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها به ۶۷ هزار و ۳۱۷ نفر افزایش یافته است.

کد خبر 6018867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha