۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵

امام جمعه لامرد:

بیان دستاوردهای نظام و انقلاب مصداق تقوای الهی است

بیان دستاوردهای نظام و انقلاب مصداق تقوای الهی است

لامرد - خطیب جمعه لامرد گفت: بیان دستاوردهای نظام از مصادیق تقوی الهی است و باید برکات نظام را برای مردم تبیین کنیم تا امید مردم به آینده بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان لامرد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مردم لامرد در این انتخابات باید افرادی اصلح انتخاب کنند زیرا اهمیت آن نه تنها برای این شهرستان بلکه برای کل کشور است.

امام جمعه لامرد با تاکید بر اهمیت تشکیل مجلس تراز انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال لجن‌پراکنی است تا مردم وارد عرصه انتخابات نشوند اما مردم ما همیشه در صحنه بوده و هستند.

وی افزود: اختصاص حدود یک‌چهارم اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به قوه مقننه، جایگاه ویژه و ممتازی به مجلس شورای اسلامی بخشیده است.

امام جمعه لامرد با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت و دهه مبارک فجر نیز تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که با رهبری بی نظیر امام و حضور آحاد مردم اعم از روحانی، دانشجو، دانش‌آموز، پیر و جوان اتفاق افتاد.

خطیب جمعه لامرد با بیان اینکه بیان دستاوردهای نظام از مصادیق تقوی الهی است گفت: باید برکات نظام و ثمرات انقلاب را برای مردم تبیین کرد و نباید کاری کرد که موجب تضعیف نظام و ناامیدی نسبت به آینده شود.

وی در خصوص تحولات منطقه نیز گفت: انتظار مردم و مؤمنان این است که دولت‌ها کالاهای رژیم کودک کش اسرائیلی را تحریم کنند و دولت ما نیز این بستر مهم را فراهم کند.

کد خبر 6019179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha