۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

فرماندار شهریار:

حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه مشارکت در انتخابات است

حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه مشارکت در انتخابات است

شهریار- فرماندار شهریار گفت: حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه مشارکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اندیشه ضمن دعوت از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مطمئن هستم که مردم همیشه در صحنه شهرستان شهریار دعوت رهبر انقلاب اسلامی را در روز ۲۲ بهمن بی پاسخ نخواهند گذشت و هم در ۲۲ بهمن و هم در انتخابات پیش رو حضور حداکثری خواهند داشت.

وی افزود: انتخابات پیش‌رو نسبت به انتخابات سال‌های گذشته از اهمیت دوچندانی برخوردار است رهبر انقلاب نیز از ابتدای سال موضوع انتخابات را مورد تاکید قرار دادند.

فاتحی نژاد تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مستلزم تأمین سلامت و امنیت آن است که ستاد انتخابات شهرستان شهریار با حساسیت و دقت نظر ویژه آن را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است‌.

رئیس هیأت اجرایی شهرستان شهریار افزود: بیان دستاوردهای نظام در هر فرصتی علاوه بر خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن، زمینه ساز افزایش امید، اعتماد، رضایت و حضور حداکثری مردم خواهد بود.

فرماندار شهریار در ادامه با دعوت مردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: از مردم فهیم و با بصیرت شهرستان شهریار دعوت می‌کنم بار دیگر با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، اتحاد ملی را به معرض دید جهانیان بگذارند و با آرمانهای حضرت امام خمینی ره رهبر کبیر انقلاب، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمایند.

کد خبر 6019215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha