۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۱

عرضه یک خودرو اقتصادی توسط هر خودروساز

عرضه یک خودرو اقتصادی توسط هر خودروساز

وزیر صمت با بیان این که فروش خودروهای وارداتی افزایش خواهد یافت گفت: بنا شده که هر خودروساز حداقل یک نوع خودروی اقتصادی تولید و عرضه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی گفت: بر اساس برنامه‌های تولید، بنا شده که هر خودروساز حداقل یک نوع خودروی اقتصادی تولید و عرضه کند.

وزیر صمت افزود: توسعه ساخت داخل در اولویت ماست، اما به نحوی که مردم هم حق انتخاب داشته باشند و با توجه به افزایش کیفیت تولیدات داخلی، مردم خودروهای داخلی را انتخاب خواهند کرد.

وی ادامه داد: تمرکز ما بر تولید خودروهایی است که مزیت رقابتی برای صادرات داشته باشند و بتوان آنها را صادر کرد، اما فروش خودروهای وارداتی هم آغاز شده است و واردات افزایش خواهد یافت.

وزیر صمت گفت: مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد و مجلس و دولت برای این موضوع اتفاق نظر دارند، ما هم شرایط را متناسب با سیاست‌های کشور برای واردکننده‌ها آسان‌تر می‌کنیم.

کد خبر 6019550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      3 0
      لاف لاف
    • کوثر IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      4 0
      با سلام و تحیت وزیر صمت بیشتر بفکر شرکتهای خودروسازی هست ، تا مردم !!!! چرا شرایط را برای مردم ، در خصوص واردات آسان خودرو فراهم نمیکنید؟؟؟!!!!!!! چرا خودروی وارداتی باید با هزینه های گزاف گمرکی و سودبازرگانی وارد شود؟؟؟؟!!!!!!!
    • کلرگر IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      1 0
      خودشون رو مسخره کردن آقایون نالایق
    • علیرضا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      1 0
      با سلام واقعا باید بر خلاف صحبت های اقایون دولتی عمل کرد چون همیشه برعکس صحبتاشون عمل میکنن یک سال گذشت کو واردات خودرو ؟کو واگذاری خودرو سازای بزرگ زیانده به قول خودشون ؟!دلیل رد صلاحیت رشیدی کوچی مگه همین اصرار بر واردات نبود؟