۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

آئین افتتاح «المان قدس» با حضور وزیر ورزش در شهر قدس برگزار شد

آئین افتتاح «المان قدس» با حضور وزیر ورزش در شهر قدس برگزار شد

قدس- آئین افتتاح «المان قدس» همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور وزیر ورزش در شهر قدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و همزمان با ایام الله دهه فجر آئین افتتاح «المان قدس» با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش در شهر قدس برگزار شد.

آئین افتتاح «المان قدس» با حضور وزیر ورزش در شهر قدس برگزار شد

بر اساس این گزارش سعید شهلی شهردار قدس در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: المان‌های شهری از ارکان مهم زیباسازی شهر می‌باشد که نقش مهمی در ارتقای حس تعلق و هویت شهروندان به شهرشان دارد و باید معیارهای زیبایی، چشم‌نوازی، خاطره‌انگیزی و همچنین انتقال معانی و مفاهیم تاریخی، فرهنگی و هویتی را نیز در طراحی المان‌ها مد نظر داشت.

وی افزود: در طراحی المان‌های شهری‌، علاوه بر مؤلفه‌های زیبایی‌شناختی، مباحث و موضوعات مرتبط با فرهنگ ایرانی و اسلامی نیز مدنظر قرار دارد تا ماندگاری داشته باشد.

شهلی با بیان اینکه ساخت ۳ المان شاخص شهری شامل المان قدس، المان میدان آزادی و المان زکات در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، بیان کرد: ساخت المان قدس به عنوان مهم‌ترین نماد معنوی شهر قدس در سال جاری توسط شهرداری قدس اجرایی شده که با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در مراحل پایانی قرار دارد و در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

شهردار قدس خاطرنشان کرد: المان‌های میدان آزادی و زکات نیز طراحی شده و در مراحل تصویب و برگزاری مناقصه جهت اجرا در سال آینده قرار دارد.

بر اساس این گزارش مجموعه ورزشی تنیس شهیدان گودرزی نیز با حضور وزیر ورزش و فخاری استاندار تهران افتتاح شد.

کد خبر 6019969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha