۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

تدابیر ترافیکی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد

تدابیر ترافیکی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد

شیراز - معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن اعلام آمادگی شیراز جهت برگزاری راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب گفت: تدابیر ترافیکی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی شه‌دوست شیرازی اعلام کرد: روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ متروی شیراز با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران ارائه خواهد کرد و با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی شیراز در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، استفاده از ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین گفت: سازمان حمل‌ونقل مسافر فردا خدمات‌رسانی ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در مراسم ۲۲ بهمن انجام خواهد داد و تعداد ۳۲۰ دستگاه اتوبوس در خدمت حاضرین در مراسم راهپیمایی قرار خواهد داشت.

وی افزود: یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه تمامی خطوط منتهی به چهارراه ۱۵ خرداد فعال بوده و در هر خط سه دستگاه اتوبوس جمعاً به تعداد ۱۲۰ دستگاه، جابجایی و حمل‌ونقل شهروندان را بر عهده دارند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در تشریح دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد: تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیز به محلات این کلان‌شهر اختصاص داده شده است.

شه‌دوست شیرازی همچنین از فعال بودن خدمات پارکینگ عمومی و طبقاتی هدایت واقع در خیابان انقلاب اسلامی و خیابان هدایت شرقی در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

کد خبر 6020023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha