۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۳۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان:

ایران اسلامی پیشرفت‌های عظیمی داشته است

ایران اسلامی پیشرفت‌های عظیمی داشته است

سقز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: انقلاب ایران اسلامی با ۴۵ سال عمر با برکت، پیشرفت‌های عظیمی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی عصر شنبه در آئین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در سقز، با مقایسه انقلاب ایران اسلامی با انقلاب فرانسه ادامه داد: ۲۳۷ سال از انقلاب فرانسه می‌گذرد در حالی که انقلاب ایران اسلامی با ۴۵ سال عمر با برکت، پیشرفت‌های عظیمی داشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، برآمده از نیت‌های پاک و جان فشانی‌های فداکارانه و فداشدن انسان‌های پاک در این مسیر با برکت است چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامیداشت.

وی افزود: برای هر انسان منصف این یک واقعیت آشکار است که کشورمان با وجود تمام سختی‌ها، جنگ و تحریم‌ها و ترورها، با جوانمردی فراوان مردم کشورمان بر قله‌های عزت، پیشرفت و تمدن ایستاده و چشم کشورهای دیگر به این پیشرفت‌ه ا و ایران عزتمند و مقتدر، محاسبات سیاسی و معادلات بین‌المللی و تلاش‌های جوانان دوخته شده است.

رمضانی همچنین تلاش ورزشکاران در عرصه‌های مختلف را ستود و ادامه داد: این تلاش‌ها، باعث اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد شد.

وی به ورزشکاران توصیه کرد در کنار توجه به پرورش اندام و جسم به پرورش روح هم توجه کنند.

معاون سیاسی استانداری کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود، گفت: شهرستان سقز دارای استعدادهای ویژه و مجامع نخبگان ارزشمندی است و باید از این ظرفیت بهره برد.

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش سقز

فرماندار ویژه سقز هم در این مراسم اظهار کرد: ۴۰ میلیارد تومان برای ورزش شهرستان سقز اعتبار در نظر گرفته شده است.

جعفر توان افزود: این اعتبار پیشتر بیش از ۶۰ میلیارد ریال بود که به دلیل ضرورت توجه به ورزش و جوانان در اعتبارات امسال به ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی ادامه داد: تازه‌ترین اعتبارات برای ورزش شهرستان سقز اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت سالن ورزش‌های رزمی فریار امینی پور بوده است.

توان از معادن شهرستان سقز به ویژه مدیر عامل شرکت توسعه معادن طلای استان کردستان به دلیل در نظر گرفتن اعتبار در قالب مسؤولیت اجتماعی برای اجرای این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6020327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha