۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۲۵

امام جمعه اهرم:

یکی از توطئه‌های دشمنان ضربه به اقتصاد کشور است

یکی از توطئه‌های دشمنان ضربه به اقتصاد کشور است

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان ضربه به اقتصاد کشور است و از این طریق قصد دارد ناکارآمدی و نامیدی را در جامعه تزریق کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده بعد از ظهر شنبه آئین در افتتاح طرح تولیدی در بخش مرکزی شهرستان عنوان داشت: مسئله کار و اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی یکی از عواملی است که در دوام و سر زنده بودن خانواده بسیار مهم و حائز اهمیت و موجب پیشرفت هر جامعه می‌شود.

امام جمعه اهرم ادامه داد: این کارگاه‌های کوچک در کنار شرکت‌های دیگر یک زنجیره محکم از اقتصاد درست می‌کند که در آینده جوانان و نوجوانان این مسئله برایشان پیش نمی آیند که چرا رأی بدهیم لذا هر اندازه این شرکت‌ها فعال باشد زمینه اشتغال و امیدواری در جامعه بیشتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان ضربه به اقتصاد کشور است و از این طریق قصد دارد ناکارآمدی و نامیدی را در جامعه تزریق کند.

پهلو زاده یاد آور شد: تاکید رهبر معظم انقلاب حرکت به سمت تولید و مصرف داخلی است که امیدواریم این هدف در همه جا تحقق یابد و نیاز به تولیدات بیگانگان نداشته باشیم.

امام جمعه اهرم افزود: باید تلاش کنیم یک اقتصاد قوی تشکیل شود و آینده دغدغه نداشته باشیم که به آمریکا، یک دول استعماری غرب و اروپا محتاج باشیم.

وی گفت: نگاه اسلام کلان است و باید بتوانیم با روحیه جهاد و ایجاد این شرکت‌ها روند پیشرفت و بی نیازی به آمریکا و دول غرب در کشور ایجاد کنیم و انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگوی اسلامی مستحکم معرفی کنیم

کد خبر 6020431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha