۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۵۷

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اعلام کرد؛

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در اردبیل

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در اردبیل

اردبیل- مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: از امروز با تلاش همکاران ضبط مناظره‌های تلویزیونی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل آغاز شد.

سید محسن لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال راه اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای تبلیغات ایام انتخاباتی کاندیداها، در استان اردبیل نیز پنج کانال تبلیغاتی از سوم تا ۱۰ اسفندماه برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها را پخش خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امروز در ۲ نوبت صبح و عصر ضبط مناظره کاندیداهای حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به همراه گرمی آغاز شده و طی روزهای آینده مناظره کاندیداهای سه حوزه انتخابیه نیز انجام می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: ۱۲ سؤال در قالب مناظره تلویزیونی کاندیداها مطرح می‌شود تا بعد از پاسخگویی به این سؤالات از هر کاندیدایی امکان مناظره و مباحثه بیشتر نیز در این زمینه فراهم می‌آید.

لطیفی افزود: بعد از ضبط و ارزیابی پخش این مناظره‌ها به همراه ۲۰ دقیقه فیلم تبلیغاتی کاندیداها از سوم اسفندماه در موعد قانونی تبلیغات آغاز خواهد شد تا مردم با برنامه‌ها و رویکردهای این کاندیداها بیشتر آگاهی پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در قالب این شبکه‌های منطقه‌ای و محلی بتوانیم اقدامات انجام شده را از طریق کانال‌های تلویزیونی به اطلاع مردم رسانده که اولین کانال با نام «آراز» در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز راه‌اندازی شد.

لطیفی اضافه کرد: پخش این برنامه‌های تبلیغاتی اعم از مناظره و فیلم‌های کاندیداها فرصتی مناسب در سطح استان رقم زده تا مردم از طریق رسانه ملی بتوانند با برنامه‌های کاندیداها آشنا شده و امکان رأی دادن آنها به شکل درست و صحیح فراهم آید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: انتخابات باشکوه ۱۱ اسفند امسال نمایشی از عظمت و صلابت ملت ایران خواهد بود و قطعاً آشنایی بهتر مردم با برنامه‌های این کاندیداها می‌تواند فرصت تبلیغاتی خوبی را نیز فراهم کند.

کد خبر 6020454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha