۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۹

۶۰ هکتار زمین مسکونی به دهاقان الحاق شد

۶۰ هکتار زمین مسکونی به دهاقان الحاق شد

دهاقان - فرماندار شهرستان دهاقان گفت: ۶۰ هکتار زمین مسکونی به منظور رفع مشکل مسکن به دهاقان الحاق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمشیدیان شامگاه شنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های دهاقان به مناسبت دهه فجر که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم انقلابی دهاقان که سهم بزرگی در پیروزی انقلاب داشتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: قطعاً این انقلاب بدون همت مردم و خون شهدا به نتیجه نمی‌رسید و راحت به دست نیامد و به مناسبت این ایام مبارک، با همکاری همه مسؤولان ۳۸ پروژه در حوزه‌های مختلف شهرستان دهاقان به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: مردم دهاقان مردمی انقلابی و ولایت مدار هستند و با تقدیم ۴۰۰ شهید این را ثابت کرده‌اند و همیشه در صحنه هستند.

وی بیان داشت: مرد بصیر و انقلابی شهرستان دهاقان در دوران انقلاب دو شهید تقدیم کردند پس مطمئن باشید که در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخاب حضور دارند و همراه‌ترین مردم با مجموعه دولت هستند.

جمشیدیان مطرح کرد: پس از استقرار دولت سیزدهم، دغدغه‌های حوزه مسکن مورد توجه قرار گرفته و در این شهرستان که روزی مشکل و معضل مسکن وجود داشت، امروز با الحاق ۶۰ هکتاری زمین مسکونی این مشکل رفع شده و وام مورد نظر هم آماده شده است.

وی خبر داد: هم‌چنین فاضلاب مسکن مهر در حال احداث است، در سفر ریاست جمهوری بیشترین اعتبار به حوزه کشاورزی دهاقان تعلق گرفت.

کد خبر 6020543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha