۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:

امور کشور همواره توسط دولت های منتخب مردم اداره می شود

امور کشور همواره توسط دولت های منتخب مردم اداره می شود

ری- رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امور کشور همواره توسط دولت های منتخب مردم اداره می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ری طی سخنانی گفت: ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی روز آزادی مردم ایران و خروج ایرانیان از یوغ استکبار جهانی است.

وی ۲۲ بهمن سال ۵۷ را ثمره ایثارگری‌های مردم ایران اسلامی دانست و گفت: مردم با هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در برابر طاغوت و اربابانش ایستادند و انقلاب به پیروزی رسید، اما این پایان دشمنی‌ها نبود، دشمن از روزهای اول انقلاب حوادثی در سراسر کشور علیه مردم و جمهوری اسلامی پدید آورد.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: ملت با شعار جمهوری اسلامی استقلال در کشور در برابر هجوم‌های چند دهه دشمنان ایستادگی کردند و امروز کشوری مستقل در جهان همچون ایران وجود ندارد، امام راحل و مردم در مقابل سختی‌ها مقاومت کردند، کمتر از ۲ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی رفراندوم با دستور امام برگزار شد و اکثریت مردم در پای صندوق‌ها به جمهوری اسلامی رأی دادند.

گواهی افزود: پس از این رفراندوم انتخابات متوالی در کشور برگزار شده به ویژه انتخابات مجلس خبرگان برگزار و قانون اساسی جمهوری اسلامی را ثبت کردند، در ایران بارها انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و دولت‌ها تشکیل شدند و امورات کشور در بیش از چهار دهه توسط دولت‌ها به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: دشمنان جنگ علیه ایران به راه انداختند و بیش از ۵۵ کشور به صدام کمک کردند ولی مردم در برابر صدام و حامیان ایستادگی کردند و در نهایت با تقدیم هزاران شهید پیروز شدند.

کد خبر 6020920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha