۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲

رهبر حزب میهن پرستان فرانسه:

مصاحبه پوتین با خبرنگار آمریکایی، سیلی محکمی به صورت غرب بود

مصاحبه پوتین با خبرنگار آمریکایی، سیلی محکمی به صورت غرب بود

رهبر حزب میهن پرستان فرانسه اعلام کرد که رئیس‌جمهور روسیه در مصاحبه اخیر خود دروغگویی غرب درباره جنگ اوکراین را برملا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک سیاستمدار فرانسونی اعلام کرد که مصاحبه اخیر رئیس‌جمهور روسیه با خبرنگار آمریکایی یک پدیده جهانی بود.

«فلوریان فیلیپات» رهبر حزب میهن پرستان (Les Patriotes) فرانسه اعلام کرد که رسانه های کشورهای ناتو پس از مصاحبه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با «تاکر کارلسون» روزنامه نگار آمریکایی، سیلی جدی خوردند.

این سیاستمدار فرانسوی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: مصاحبه پوتین با تاکر کارلسون یک پدیده جهانی است. همچنان به مخالفت با هرگونه مقاله رسانه ای در کشورهای منطقه ناتو ادامه می دهد! همه آنها سیلی جدی خوردند.

رهبر حزب میهن پرستان فرانسه گفت که پس از این مصاحبه، بسیاری از مردم متوجه شدند که نظام و رسانه های غرب به مدت دو سال در مورد درگیری در اوکراین به آنها دروغ گفته اند.

فیلیپات همچنین از مخاطبان خواست تا برای دفاع از حقیقت و صلح به اشتراک گذاری ویدیوی مصاحبه پوتین و کارلسون ادامه دهند.

کارلسون، روزنامه‌نگار آمریکایی پنج‌شنبه شب مصاحبه‌ای بیش از دو ساعته خود با رئیس‌جمهور روسیه را منتشر کرد. این ویدئو تا روز شنبه ۱۷۷ میلیون بار در شبکه ایکس دیده شد، بیش از ۲۹۰ هزار کاربر ایکس هم آن را بازنشر کردند. این ویدئو در یوتیوب نزدیک به ۱۱ میلیون بار دیده شده است.

کد خبر 6021356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بنده خدا IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      0 1
      جنگ تبلیغاتی آن روی دیگر سکه جنگ اوکرابن است،جبهه مقاومت وشرق واساسا روسیه بایستی درجنگ باغرب درمنطقه اکرابن تاشکست کامل آمریکا واذنابش درجنگ ،به نبرد مداوم تهاجمی ادامه دهند