۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

میانگین پیشرفت طرح‌های نهضت ملی مسکن زنجان به ۷۰ درصد رسید

میانگین پیشرفت طرح‌های نهضت ملی مسکن زنجان به ۷۰ درصد رسید

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر زنجان با شتاب بخشی به فعالیت‌ها به ۷۰ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی به فعال بودن تمام طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر زنجان اشاره کرد و گفت: هم اکنون عملیات اجرایی تمامی طرح های مسکن ملی استان با قوت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی است، گفت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار، خود مالکی ۱۲ هزار و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

اسماعیلی یادآور شد: ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد که متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد در استان زنجان در ۲ سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شد، گفت: مابقی هم بیش از هفت هزار واحد در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است.

اسماعیلی، میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستانهای استان را بیش از ۴۰ درصد ذکر کرد و افزود: نسبت به اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن مدیریت و برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

کد خبر 6021939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha